Net te laat om ook vernoemd te worden op onze socials, maar niettemin proficiat

Formidabele tijd!
Iedereen die met groepsinschrijving (dus ook via bedrijf) inschrijft, komt in W4. Maar in elke wave zitten pacers voor elke tijd. Echter: voor mij nooit meer

Fijn als ik ze tegenkom en het gaat ongeveer op mijn tempo, maar voor de rest kijk ik er totaal niet naar om. Alle respect voor de mensen die dat komen doen, want da's heel belangrijk voor zulke events en knap dat vrijwilligers dat komen doen. Maar ik word te rap zenuwachtig als het niet precies gaat zoals ik wil, en dat kunnen zij ook niet bieden.