Zane
Active member
Laat je niet vangen in het begin van de race door te snel te lopen. Zoek pas nadat je vanonder het justitiepaleis komt je verdere tempo.Ik ga deelnemen aan de 10 miles als "plezierloper" (weddenschap met mijn zus)
Door omstandigheden wel niet meer deftig gelopen sinds januarivorige week nog eens 5km gaan lopen en deze week wat "tempo" zitten zoeken om de 10 miles te kunnen uitlopen
ik ga dat al een prestatie vinden. Op't gemak 14km gelopen in een tijd van 1u30min dus normaal gezien komt het wel goed...
Heb deze avond ook een run gedaan van een dikke 10km in dit hondenweer. Kan er wel van genieten als het niet zo koud is als nu. Tegen de wind in beuken voelt altijd zalig aan, 'k weet niet waarom.Rapper doordat er eerst wind in de rug en daarna de wind op kop plus regen, ik wou er rapper van af zijn, wat een weer.

Misschien slightly off-topic maar doordat ik een week niet gelopen heb moest ik mijn honger toch een beetje kunnen stillen. Wat doet een mens dan? Juist ja, Youtube video's kijken over hardlopen en trailrunning
. Ik kan iedereen Jeff Pelletier aanraden! Hij heeft een prachtige film over de UTMB van vorig jaar alsook een 7-daagse doorheen Georgië, en nog meer.
vorige week nog eens 5km gaan lopen en deze week wat "tempo" zitten zoeken om de 10 miles te kunnen uitlopen
ik ga dat al een prestatie vinden. Op't gemak 14km gelopen in een tijd van 1u30min dus normaal gezien komt het wel goed...



