Bon, voor de zoveelste keer nog eens aan het kijken naar zo'n Stryd.
Hoe meer ik erover lees en zie, hoe meer ik geïnteresseerd ben. Deels om power echt te gebruiken in trainingen (en misschien vooral wedstrijden), maar misschien vooral voor de extra data. Natuurlijk besef ik dat het enorme overkill is voor mijn niveau, het is niet meer dan een gadget, een folieke.
Maar ik vraag me af in hoeverre het combineerbaar is met 1. mijn andere schema's en 2. het gepolariseerde trainen. Als ik merk dat bijvoorbeeld Trenara-trainingen de powermeter onbruikbaar maken, ga ik toch echt moeten kiezen voor 1 van de 2. En ik weet niet of ik dan al durf te springen naar 100% powertraining. Daarvoor ben ik dus te bang van 2: gaat het dan quasi automatisch naar de typisch Amerikaanse schema's van HIIT ipv gepolariseerd?
Voorlopig denk ik dat ik 'm zou kunnen gebruiken in combinatie met en ter ondersteuning van mijn huidige schema's. Het enige nadeel zijn die benchmark runs, die toch wel belangrijk blijken.
En daarom dus de twijfel die ineens sterker wordt. Ik dacht: Leuk cadeautje voor mezelf als ik rond de 1:22 kan blijven voor de 10M. Maar eigenlijk is dat niet slim, hè
Eigenlijk zou ik best m'n 10M er al mee lopen, als ik het toch ga doen, zeker?
Hoe meer ik erover lees en zie, hoe meer ik geïnteresseerd ben. Deels om power echt te gebruiken in trainingen (en misschien vooral wedstrijden), maar misschien vooral voor de extra data. Natuurlijk besef ik dat het enorme overkill is voor mijn niveau, het is niet meer dan een gadget, een folieke.
Maar ik vraag me af in hoeverre het combineerbaar is met 1. mijn andere schema's en 2. het gepolariseerde trainen. Als ik merk dat bijvoorbeeld Trenara-trainingen de powermeter onbruikbaar maken, ga ik toch echt moeten kiezen voor 1 van de 2. En ik weet niet of ik dan al durf te springen naar 100% powertraining. Daarvoor ben ik dus te bang van 2: gaat het dan quasi automatisch naar de typisch Amerikaanse schema's van HIIT ipv gepolariseerd?
Voorlopig denk ik dat ik 'm zou kunnen gebruiken in combinatie met en ter ondersteuning van mijn huidige schema's. Het enige nadeel zijn die benchmark runs, die toch wel belangrijk blijken.
En daarom dus de twijfel die ineens sterker wordt. Ik dacht: Leuk cadeautje voor mezelf als ik rond de 1:22 kan blijven voor de 10M. Maar eigenlijk is dat niet slim, hè
Eigenlijk zou ik best m'n 10M er al mee lopen, als ik het toch ga doen, zeker?
Gewoon omdat ik die verteer zonder problemen, en omdat ze mijn Maxims niet meer hebben in de AH

) technische dingen bevattelijk uitgelegd. Er zijn er andere soortgelijke, maar ik vond het wel heel goeie informatie, ja.


De meeste van die zaken hebben niks met lopen te maken en waren / zijn helemaal geen (loop)blessures.
