Is het eigenlijk de bedoeling om een tentje op te zetten?
Ik ga proberen vrijdag heel de dag te slapen na het werk. En hopelijk kan ik snachts nog enkele uurtjes voor de tv in slaap vallen. De kans is groot dat ik al moe aan de start zal staan, maar niets aan te doen.
Heb er ook wel zin in!
Ik ga proberen vrijdag heel de dag te slapen na het werk. En hopelijk kan ik snachts nog enkele uurtjes voor de tv in slaap vallen. De kans is groot dat ik al moe aan de start zal staan, maar niets aan te doen.
Heb er ook wel zin in!
Je zegt dat je 1x per maand een maximale inspanningstest moet doen van 10sec, 1min, 5min en 20min. Nu, als ik naar mijn huidige trainingen kijk, zitten die eerste drie misschien organisch wel in een maand, bij intervaltrainingen. In het "slechtste" geval kun je de eerste van je intervallen voluit doen bij een 4x1km. Of werkt het zo niet? Ik moet wel zeggen dat ik elke maand een kalibratie van 20min pittig vind... Da's elke maand een aanval op je 5km-pr







