Zane
Active member
Als ik morgen niets meer voel in de knie, ga ik nog eens proberen lopen en zien wat dat geeft. Sinds zaterdag niets meer gedaan uit voorzorg. 
Had precies eerste tekenen van overbelasting.

Had precies eerste tekenen van overbelasting.
Als je van Willebroek komt kan je ook via de E17 tot aan Park & Ride Melsele rijden om van daar de tram/bus te nemen. Onder voorwaarde dat je er echt wel op tijd bent want anders ga je ergens op de parkeerstrook van de N70 mogen staan, of elders. Op P+R Linkeroever kan je ook parkeren maar dat is nog een (klein) stuk te voet. Tram/bus zal daar geen optie meer zijn want die gaan bomvol zitten.Thanks voor de feedback, kijk er al naar uit.
Ga nog eens nadenken over hoe ik tot daar ga komen, met de trein en vervolgs een deelfiets/step lijkt me het eenvoudigste komende van Willebroek.

Je weet zelf wel hoe dat voelt, want je had dit voor tijdens KOTK.
ik ga dat al een prestatie vinden. Op't gemak 14km gelopen in een tijd van 1u30min dus normaal gezien komt het wel goed...