Yes, volop aant volgen momenteel. Thomas Van Woensel is een goede kennis van mij, benieuwd hoe ver hij gaat geraken!
On another note, nog 3 weken te gaan tot mijn eerste marathon. Dit weekend 30 km gedaan en ik heb het gevoel dat ik er wel redelijk klaar voor ben. Binnen de 4u finishen was het oorsponkelijke doel 4 maanden geleden, maar ondertussen wel ontdekt dat 4u15 realistischer zal zijn. We zien wel waar we uitkomen, uitlopen is het voornaamste!
Had wel gedacht dat ik tijdens het trainen ook wel wat kilo’s zou verliezen, maar helaas zit men gewicht nog op hetzelfde niveau als ervoor.