Algemene Loopthread

Chiptijd: 1:19:56 (4 seconden overschot op doel) - vrij veel wind, maar sub 1u20 en PR behaald. Na 8km ervan doorgegaan met 1 andere persoon. Na 16km solo gegaan en geprobeerd wat te versnellen. Tevreden over tempoverdeling en tactische keuzes tijdens de wedstrijd!

Ik zat nog niet aan km 16 en ik hoorde de stadionomroeper al de naam van Bashir Abdi uitschreeuwen in de verte. Ik keek op m'n horloge en we zaten nog onder het uur. Straffe prestatie!
 
Volgende week toch eens terug langs de winkel met mijn nieuwe loopschoenen.
Voel er mij nog altijd niet 100% condifent mee, wat mentaal altijd een strijd is.
Shin splints een of twee weken nadat ik ze had, heeft natuurlijk ook niet geholpen.

Ook als ik mijn schoenen uitdoe, zie ik bij de linkerschoen alsof ik naar binnen kantel met mijn enkel.
Bij de analyse nochtans een perfecte scan.

Saucony triumph iso 3 versus Saucony triump 20.
 
Ben Weyts gefinished in 1u38. Ook niet slecht voor een minister :unsure:
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2021%2F06%2F29%2F2380a449-c55e-482d-a3f4-8de3db698205.jpg


De enige echte! :)
 
Laatst bewerkt:
Ook als "minister Weyts" in de uitslag :lol:

Maar wel in een tijd waar sommigen hier het lastig mee zouden hebben, of toch niet veel voor hem zouden zijn :P
 
zo Makila viseren:shutup:
Neen toch? :tongue: Mijn PR dateert uit 2017 en is 1u39min27sec - dus zoveel scheelt het nu ook weer niet hoor, minder dan 1 minuut van de minister zijn PR! :D

Dus die tijd zit er wel in (nu nog steeds), mits voldoende hard te trainen, maar je moet er wel de TIJD voor hebben.
Ik moet ook nog gaan werken hé :tongue:

Maar inderdaad wel een goeie prestatie van onze minister. Ik zou het inderdaad lastig hebben met die tijd, maar dat is wel mogelijk voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Sterk Michiel!

Hier uiteindelijk 4u28, wat een wind! Op zich wel tevreden van, tempo ging goed. Maar die laatste duinen en wind waren terug super lastig. 3km puur wind op aan 7:15 gelopen.
Ik ben klaar voor volgende week de kotk loop ;⁠-⁠)
 
Neen toch? :tongue: Mijn PR dateert uit 2017 en is 1u39min27sec - dus zoveel scheelt het nu ook weer niet hoor, minder dan 1 minuut van de minister zijn PR! :D

Dus die tijd zit er wel in (nu nog steeds), mits voldoende hard te trainen, maar je moet er wel de TIJD voor hebben.
Ik moet ook nog gaan werken hé :tongue:

Maar inderdaad wel een goeie prestatie van onze minister. Ik zou het inderdaad lastig hebben met die tijd, maar dat is wel mogelijk voor mij.
Jij spreekt over uw PR all-time.

Minister Weyts heeft eergisteren beslist dat hij ging meedoen en heeft de hele week 70u gewerkt en gisteren tot 23u in vergadering gezeten om vandaag casual de schoenen te strikken en even te komen lopen :unsure:
Trouwens hij is ouder dan dat jij bent, zeker dan je in 2017 was. :unsure:
 
Trouwens hij is ouder dan dat jij bent, zeker dan je in 2017 was. :unsure:
Toen was ik het beste in vorm. En ja toen was ik maar 42. Tov Weyts 52 jaar nu. Sniff sniff ..

PR.jpg


Minister Weyts heeft eergisteren beslist dat hij ging meedoen en heeft de hele week 70u gewerkt en gisteren tot 23u in vergadering gezeten om vandaag casual de schoenen te strikken en even te komen lopen :unsure:
En inderdaad ik insinueerde voor de grap dat ministers niet (hard) werken :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Met een tijd als 1u38 is die dan toch niet veel met z'n job bezig :unsure:
Opbouwend, tot max 5x lopen per week, een goede begeleiding en het juiste trainingsschema op maat en een beetje talent .. dat is toch voldoende niet?
Ik blijf het sowieso wel gewoon een goeie tijd vinden, ongeacht wat hij daarnaast nog doet op zijn werk en vrije tijd.
 
Opbouwend, tot 5x lopen per week, een goede begeleiding en het juiste trainingsschema op maat en een beetje talent .. dat is toch voldoende niet?
Ik blijf het sowieso wel gewoon een goeie tijd vinden, ongeacht wat hij daarnaast nog doet op zijn werk en vrije tijd.

Dat is 4min41 per kilometer, geen wereldse tempo maar dat lijkt mij toch stevig bovengemiddeld voor recreanten.
 
Voor mij blijft hij toch gewoon ‘9 jaar over zijn studies gedaan minister van onderwijs’ Weyts en niet ‘goede recreant loper minister van onderwijs’ Weyts hoor.
 
Terug
Bovenaan