Ja maar duurlooptempo en marathontempo zijn wel nog twee verschillende dingen![]()
Ja, de duurlopen zijn een stuk trager bij Trenara. Tempoduurlopen bij Trenara in een marathonschema zijn een beetje van alles.

Trenara daar heb ik toch nog altijd wat gemengde gevoelens bij. Een goed programma, maar dat trainen op tempo en de soms rare schema's die het opstelt zijn toch minder.
Ik heb het al gebruikt en het is zeker niet slecht. Maar het mag naar mijn inzien een pak meer AI-gestuurd zijn en misschien iets logischer.
Mijn vriendin gebruikt het nu voor de antwerp 10miles, en ze moet 18km tempoduurloop doen vandaag. Ja goed ja![]()
Klinkt niet enorm logisch, maar wat weet ik he

Ik heb Trenara enkel nog maar gebruikt voor de marathon (vorig jaar Gent, en nu) en echt onlogische zaken heb ik nog niet echt tegengekomen. Volume bouwt goed en verantwoord op. Enkel de intervallen zijn standaard niet uitdagend genoeg, ik raak nooit in anaerobe zone als ik puur het schema volg.

De eerste loop na een weekje NIKS doen, die echt SCHITTEREND gaat. Maar dan .. die tweede loop 2 dagen later ... loopt het voor geen meter. 
Toen dacht ik echt: Ik heb uw mening letterlijk (stiekem) copy/paste, heb je mijn laatste post dan wel gelezen?