Heb nog eens trenara geïnstalleerd en een heel haalbaar doel gesteld met 10 km op 50 min.Na het terugkomen van een blessure voelt het altijd enorm traag, vind ik. Maar korte loopjes aan lage hartslag, een paar weken volhouden. Dan zie je nog amper verbetering, maar als je er dan een paar keer een intervalletje in stopt, of een keer tempoduurloop, gaat het ineens met sprongen en zit je op een paar weken terug op niveau. Dus éigenlijk zou ik zeggen: doorbijten en blijven doen wat je doet![]()
De voorgestelde afstanden zijn vergelijkbaar met wat ik deed en de tempos zijn lager.
Nu zet trenara er interval en tempoduurloop tussen. Vandaag een interval gedaan en garmin veranderde ineens van unproductive naar maintaining.
We gaan zo proberen terug de goede richting uit te gaan.



en 


