Hij lijkt mij dit jaar zijn verstand te gebruiken. Eerst mee gaan met de 3 voudige winnaar. De zwaarste rondes 2 en 4 het rustiger aan doen. Ronde 3 gewoon sneller lopen. En dan timen om net in 13u tijd, nog alle zever uit zijn lichaam te persen in R5.
Ik denk dat hij het gaat halen.
Ik denk dat je tegen loop 5 al niet meer van "verstand" kan spreken maar dat je gewoon blijft gaan op één of de andere primordiale hersenkronkel






machtig