Zijn net de leukste, meest ontspannen loopjes voor mij.
Muziek of podcast in en lopen maar.
Of geen oortje mee en even genieten van de stilte en alles achterwege laten.
af en toe een donkere weg nemen en puur op maanlicht lopen.
Ik doe ze op zich ook echt graag, alleen naar tijdsbesteding toe soms echt wel lastig. Vaker wel eens later thuis van het werk, icm nog 's avonds wat werk te doen, dat naast toch een minimum aan gezinstijd en verantwoordelijkheden.
Maar we gaan ervoor

Gisteren overigens met de overbuur gaan lopen, 2 weken geleden ook voor de eerste keer. Gaat eigenlijk wel goed. Gisteren moest ik een intervallensessie doen (6*600m) en hij deed graag mee. Laatste interval vroeg hij om eens echt door te pushen dus eens proberen meegaan. Hij is sneller, maar toch leuk om elkaar eens te kunnen pushen.
Mijn LSD's reserveer ik wel voor mezelf, dat is pure me-time, maar die kortere recups en intervallen vind ik precies wel leuk om dan eens samen te kunnen doen.
Ik kan mijzelf nog een half jaar een twintiger noemen maar 5 intervals per week zie ik niet direct zitten. Ik had altijd het gedacht dat je intervaltrainingen zelfs niet elke week mag doen. Maar op dit forum doet iedereen het precies vrij regelmatig. Alhoewel ik ondertussen al een enkele jaren de sport beoefen, staat mijn kennis blijkbaar nog wat achter.