Nog eens de 15km aangetikt vandaag, dat was geleden van de Warmathon. Kuit voelde wat stram aan zo rond km10, maar de laatste 5 minuten all out heb ik er toch niks van gemerkt.

Had eens een gratis proefpakket van de SiSgellekes laten opsturen. De isotone versie. Dat glijdt simpel naar binnen zeg 😂
 
Nog eens de 15km aangetikt vandaag, dat was geleden van de Warmathon. Kuit voelde wat stram aan zo rond km10, maar de laatste 5 minuten all out heb ik er toch niks van gemerkt.

Had eens een gratis proefpakket van de SiSgellekes laten opsturen. De isotone versie. Dat glijdt simpel naar binnen zeg 😂
En waar kan je zo’n gratis pakket vinden? :)
 
Ja dat was een of andere actiecode via een Instagram reclame :D
Het proefpakket met 7 smaken gratis, enkel verzendkosten. Maar ik weet de code niet meer en ik vind de reclame ook niet meer :woohoo:
 
Vandaag echt een off day! Eerste run van de week ook. Ik had weinig tijd dus net geen 6km gelopen maar het had zeker niet meer moeten zijn. Benen en vooral voeten waren precies lood!
 
Eergisteren noodgewongen moeten gaan lopen met handschoenen en muts…
Koning winter het mag stilaan gaan gedaan zijn hoor :angry:
 
Gisteren na 3 dagen platte rust terug gaan lopen.
Niets abnormaal. Iets hogere hartslag als normaal. Maar achteraf zware benen!! Iets wat ik tegenwoordig zelden heb. En dat na een gewoon rustig loopje.
Duidelijk dat er iets geborreld heeft in mijn lichaam. Hopelijk is het er wel uit want er staat een stevige loop gepland over een uur
 
Terug
Bovenaan