Algemene Loopthread

Ja dat was een of andere actiecode via een Instagram reclame :D
Het proefpakket met 7 smaken gratis, enkel verzendkosten. Maar ik weet de code niet meer en ik vind de reclame ook niet meer :woohoo:
 
Vandaag echt een off day! Eerste run van de week ook. Ik had weinig tijd dus net geen 6km gelopen maar het had zeker niet meer moeten zijn. Benen en vooral voeten waren precies lood!
 
Eergisteren noodgewongen moeten gaan lopen met handschoenen en muts…
Koning winter het mag stilaan gaan gedaan zijn hoor :angry:
 
Gisteren na 3 dagen platte rust terug gaan lopen.
Niets abnormaal. Iets hogere hartslag als normaal. Maar achteraf zware benen!! Iets wat ik tegenwoordig zelden heb. En dat na een gewoon rustig loopje.
Duidelijk dat er iets geborreld heeft in mijn lichaam. Hopelijk is het er wel uit want er staat een stevige loop gepland over een uur
 
Dikke proficiat. Hoe was uw ervaring?

Wel het belangrijkste van de dag is natuurlijk dat ik 42km gelopen heb, sowieso iets om trotse op te zijn. Het is wel niet volgens plan gegaan.

Bij de start goed mijn doeltempo in het oog gehouden, ik wou zeker niet te snel starten maar alles goed onder controle gehouden. De eerste 21km waren in een knipoog voorbij, easy peasy zelf. Dat voorspelde veel goed!

Vanaf kilometer 26 kwam er een kink in de kabel, ik had vorige week al eens laten vallen dat m’n knie opspeelde. Helaas waren de eerste kilometers nefast en begon alles een pak stroever te gaan. Aangezien het een kleine lokale marathon was, liep ik ook een groot deel van de tijd alleen. De veer begon wat te breken, heb nog één keer m’n wagonnetje proberen aanprikken bij iemand die me voorbij stak maar het mocht niet baten.

De laatste 6km zelf een paar keer moeten stappen en het hielp ook niet dat de mannen van de halve mijn voorbij begonnen te zoeven (winnaar kwam binnen op 1u9min :eek:)
Nu ben ik toch blijven gaan op karakter en over de meet gestrompeld, tien minuten trager dan gepland maar het was m’n eerste en er zijn verzachtende omstandigheden. Al bij al geslaagde dag!
 
Wel het belangrijkste van de dag is natuurlijk dat ik 42km gelopen heb, sowieso iets om trotse op te zijn. Het is wel niet volgens plan gegaan.

Bij de start goed mijn doeltempo in het oog gehouden, ik wou zeker niet te snel starten maar alles goed onder controle gehouden. De eerste 21km waren in een knipoog voorbij, easy peasy zelf. Dat voorspelde veel goed!

Vanaf kilometer 26 kwam er een kink in de kabel, ik had vorige week al eens laten vallen dat m’n knie opspeelde. Helaas waren de eerste kilometers nefast en begon alles een pak stroever te gaan. Aangezien het een kleine lokale marathon was, liep ik ook een groot deel van de tijd alleen. De veer begon wat te breken, heb nog één keer m’n wagonnetje proberen aanprikken bij iemand die me voorbij stak maar het mocht niet baten.

De laatste 6km zelf een paar keer moeten stappen en het hielp ook niet dat de mannen van de halve mijn voorbij begonnen te zoeven (winnaar kwam binnen op 1u9min :eek:)
Nu ben ik toch blijven gaan op karakter en over de meet gestrompeld, tien minuten trager dan gepland maar het was m’n eerste en er zijn verzachtende omstandigheden. Al bij al geslaagde dag!
Chapeau !!!
Belangrijkste is dat je hem uitgelopen hebt. Kan je weer afvinken.
Zeg je nu:" Dit doen we nog eens" ?
 
Terug
Bovenaan