Chapeau !!!
Belangrijkste is dat je hem uitgelopen hebt. Kan je weer afvinken.
Zeg je nu:" Dit doen we nog eens" ?
Ik denk het wel maar dat zal niet meer voor dit jaar zijn, zo'n training heeft echt wel impact op je privé en er staat nog een verbouwing gepland dus daar zal geen tijd meer voor zijn. De loopschoenen gaan zeker niet aan de haak hoor!
Heeft er trouwens iemand van hier me op Strava toegevoegd?
)






