Ah sorry voor die 10 PM's die ik u al gestuurd heb voor ik dit las.Disclaimer: Gelieve mij niet te contacteren voor testen want daarvoor zit ik hier niet op het forum…

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah sorry voor die 10 PM's die ik u al gestuurd heb voor ik dit las.Disclaimer: Gelieve mij niet te contacteren voor testen want daarvoor zit ik hier niet op het forum…

Dat is omdat bij hogere snelheden uw lichaam en/of hersenen geen tijd meer hebben om te zagen en te klagen, denk ik?Letterlijk 1 dag later loop ik PR op 5 km en 10 km tijdens een training..
Maar ik blijf erbij dat ik om één of ander reden het beter vol hou hard te lopen (zone 3-4) dan rustig.

Ge lacht daar misschien mee. Maar ik zeg het toch uit zelfbescherming.Ah sorry voor die 10 PM's die ik u al gestuurd heb voor ik dit las.![]()
Herkenbaar maar op een andere manierGe lacht daar misschien mee. Maar ik zeg het toch uit zelfbescherming.
Het is 9u30 op zondag, ik wil zelf ontspannen en gaan sporten maar in mijn whatsapp staan al 4 ongelezen berichten van familie/vrienden die met het een of ander zitten. En gegarandeerd gaan ze straks nog bellen als ik niet meteen antwoord. Maar mss is dat voor in een ander frustratietopic…
Ik ben admin op een ander forum en moderator op een nog ander forum, en ik had dit toch ook (zwaar) onderschat. In tegenstelling tot de 'gekke idiote' makila hier moet ik als admin / mod 200% neutraal zijn, elke dag opnieuw zonder uitzonderingen.
maar ik ben dus die dag 'gaan lopen' van .. 
Ge lacht daar misschien mee. Maar ik zeg het toch uit zelfbescherming.
Het is 9u30 op zondag, ik wil zelf ontspannen en gaan sporten maar in mijn whatsapp staan al 4 ongelezen berichten van familie/vrienden die met het een of ander zitten. En gegarandeerd gaan ze straks nog bellen als ik niet meteen antwoord. Maar mss is dat voor in een ander frustratietopic…

Heb de mijne 9 jaar geleden ook gedaan bij Adlon (was bij mij wel op de universiteitscampus in Diepenbeek)Ik heb die van mij bij Adlon gedaan in Genk. Dat is inclusief zuurstofmasker en dus accurate VO2 max bepaling (Geen idee of ze dat bij energylab ook doen, kan het niet afleiden van de site).
Ik was daar wel tevreden van. Voldoende uitleg vooraf. Tijdens de test zelf start de loopband aan 7km/u en elke drie minuten versnelt de loopband met 1.5km tot aan 18km/u, daarna verhoogt de hellingsgraad met 3%. Net voor elke snelheidsverhoging wordt er wat bloed afgenomen om uw lactaat te meten. Daarna worden de resultaten uitgebreid besproken.
Het is 40 euro goedkoper dan Energy lab.

Je doet toch mee bij de elite in Gentbrugge zeker? mss dat ik kom kijken, vorig jaar daar meegedaan, maar dit jaar nog niet in vorm.Voor mijn volgende marathonblok wil ik ook een volledige analyse ondergaan. Van ganganalyse, cardiologisch onderzoek tot vo2 max en lactaattest.
Ik denk dat ik ergens in september begin met een schema voor de marathon in december in Valencia. Afhankelijk van mijn resultaat op de halve marathon in maart (doel 1u20) zal ik m'n doel bijstellen voor de marathon. Stel dat ik een stuk onder de 1u20 duik, kan ik misschien meteen op 2u40 mikken voor de marathon.

Dat je “maar” 5km liep? Of dat je ambitie had voor een marathon te lopen terwijl je maar runs deed van 5km?Ik hoor collega's nog lachen, dat ik in Mei runs deed van 5km.
Dat ik maar 5km liep. Was totaal nog geen sprake van marathondroom.
Reacties gaande van: voor 5km doe ik mijn schoenen niet aan, of van ik begin meteen volle gas en dan loop ik 10k
Mijn reactie was dan altijd dat ik het op mijn manier zou doen, en zeker niks wou forceren. Iedere week er een aantal procentjes erbij.
De beste stuurlui staan aan wal hé. Het zijn die collega's die klagen da ze oud worden en overal klagen over kwaaltjes hier en daar.


Ook bingoHier niets van dat alles. Wel af en toe eens horen hoe slecht lange afstanden lopen wel is voor het lichaam, geuit door mensen die hun zetel met moeite verlaten![]()

Die nieuwe piste is een zaligheid om op te lopen. Maar wat kan de wind daar ambetant doenJe doet toch mee bij de elite in Gentbrugge zeker? mss dat ik kom kijken, vorig jaar daar meegedaan, maar dit jaar nog niet in vorm.
Vandaag aan mijn 'zeven' weken schema begonnen voor de 10 miles. 3km opwarming+4x1km (tempo rond 3m53-3m56s)+3km cooling down. Ging verassend vlot, toch weer zeer lang geleden dat ik nog eens een intervaltraining deed. Of die nieuwe piste aan sportpark Ruggeveld is razend snel, kan natuurlijk ook want zelfs de Loser loopt daar de 5km verrassend snel![]()
Bij mijn laatste 5k niks gemerkt, maar de keren daarvoor wel. Plus toiletten!1x per 24h 10km vollenbak is toch ook stevig.Maar ik liep minstens 50km per week op mijn tempo terwijl zij eens in een etmaal 10km 'vollenbak' liepen.![]()
