Ja ik ook niet, tot ik plots een bloeddrukval kreeg en toen bleek dat ik zout tekorten had.Ik zweet gelijk een rundHeb er eigenlijk nog nooit aan gedacht om extra zout in te nemen.
Ik besefte dit pas als het rijkelijk laat was, en ik ervoor naar de huisarts moest gaan.
Ik heb dan 4 dagen lang O.R.S. gebruikt.
Dus dat is toch iets waar ik extra op ga letten.
Heb er eigenlijk nog nooit aan gedacht om extra zout in te nemen.






. Al wat apps geprobeerd (Trenara ook, maar de gratis versie doet m.i.vrij weinig) maar elke app is ofwel specifiek voor lopen of specifiek voor het fietsen.
) vooral met het lopen. Hoe gebruik ik die 2 trainingen het best? LSD, tempo,…?