= 2x21![]()
Nu, toen ik bij m'n eerste in Brugge aan het halverwege punt van de kust terug wegdraaide om koers te zetten richting Brugge leek "ha tis nog maar een halve" een vrij amusante, maar weinig deugddoende vaststelling.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
= 2x21![]()

Dat is waarschijnlijk nog het ergste, als het parcours ongewijzigd is tegen vorig jaar is dat effectief twee maal een lus van 21km.= 2x21![]()
Bij de lange ultras tel ik meestal af naar het moment dat het nog maar een marathon is!Nu, toen ik bij m'n eerste in Brugge aan het halverwege punt van de kust terug wegdraaide om koers te zetten richting Brugge leek "ha tis nog maar een halve" een vrij amusante, maar weinig deugddoende vaststelling.![]()
Van het moment dat we dat al eens kunnen zeggen: "het is nog maar een marathon.Bij de lange ultras tel ik meestal af naar het moment dat het nog maar een marathon is!
Maar goed, marathons en utlras worden wel op een heel andere intensiteit gelopen.

Als je prof bent en je loopt het WK 100km lopen, dan is 42,195 km onder de 3 uurtjes lopen MAAR een KORTE recuploop heVan het moment dat we dat al eens kunnen zeggen: "het is nog maar een marathon.![]()

Vandaar dat ik gisteren gelopen heb en morgen loop. Vandaag had ik er weinig zin in met dit weer.Bah, vreselijk weer. Lang geleden dat ik nog eens zo veel regen had tijdens het lopen. Met nog een stevige kopwind erbij ook.
Ik denk eerder aan de afschuwelijk zware wind en het feit dat je uw tempo niet aangepast hebt.Gisteren gaan lopen met het slechte weer.
Normaal is mijn hartslag rond de 165,gisteren plots 190.
Kan dit met het slechte weer te maken hebben of ligt het gewoon aan mijn horloge ?
je zou dat toch moeten voelen als je plots aan 190 loopt haha? Dat is quasi mijn max hartslag (192). Dat is geen inspanning die ik 10 min kan volhouden. Belangrijk is om in uw zones te blijven trainen & waait het dus bijzonder hard dan gewoon tempo vertragen. Trainingseffect blijft hetzelfde alsof je zonder wind zou sneller lopenGisteren gaan lopen met het slechte weer.
Kan dit met het slechte weer te maken hebben of ligt het gewoon aan mijn horloge ?
Als je niks bijzonder hebt gemerkt ligt dat wsl aan uw horloge.Gisteren gaan lopen met het slechte weer.
Welk horloge? Mss cadence lock (hoewel dat ook een heel hoge kadens is)Gisteren gaan lopen met het slechte weer.
Een reden waarom de clifton een andere maat hebben?
Groot verschil met deze voormiddag, maar ik heb ook deze namiddag gaan lopen. Sommige stukken pittig.Vandaag de eerste 4 km gelopen rond 5:45 door de felle tegenwind.
Daarna uitgezonderd de bergop steeds rond 5:27 gelopen. Dus gemiddeld zat ik aan 5:33.
HR iets hoger dan normaal (162 HR) maar het valt nog mee. De wind was op bepaalde ogenblikken toch stevig.
En binnen 2 maand moet er nog 5 km bij, ik hoop dat ik het haal.Groot verschil met deze voormiddag, maar ik heb ook deze namiddag gaan lopen. Sommige stukken pittig.
17 km maar de laatste twee deden de voeten en kuiten pijn. Ook nog altijd zand in de schoenen van twee weken geleden en begint dan te schurenEn binnen 2 maand moet er nog 5 km bij, ik hoop dat ik het haal.
Nog zoiets, meestal ga ik gewoon lopen een uur na het eten. Ik ga er vanuit dat er op een HM in gent drinken zal zijn. Maar moet ik ook iets eten? ( geen ervaring mee )

Thx, had vandaag een uitgebreide brunch om 10.00 gehad en dus totaal geen honger of dorst. Ook het herfstweer was daarin behulpzaam.@Chelark007 ben ook nog volop in de opbouwende fase.
Heb gemerkt dat ik vanaf langere runs vanaf een 17km, eten en drinken moet meenemen. Vanaf dan begint bij mij het hongergevoel te komen.
Vandaag Duurloop trail gedaan van 23km. Op km 17 een havermout reep binnen en op het einde van de rit een 0.75 liter water binnen.
Was ideaal moet ik zeggen.