Hier zal ik dus afklokken op 786km's, veel te weinig en absoluut niet volgens 'plan'. Langs de andere kant, gezinsuitbreiding maakt lopen niet altijd evident.
Ondertussen betert dat wel maar deze nacht toch maar eens de voetjes op de grond want als de kinderen ziek zijn, hangen de loopschoenen aan de haak natuurlijk.
Aan motivatie geen gebrek op de moment, als het meezit deze nacht dan start ik het jaar met een HM en wordt 2023 het jaar dat ik voor het eerst de marathon zal lopen.
Helaas zal dat meteen ook het laatste doel zijn voor 2023, verbouwing van de woning start en we gaan vrij Spartaans moeten gaan leven. Natuurlijk als die Marathon lukt, is 2023 al geslaagd.
Ondertussen betert dat wel maar deze nacht toch maar eens de voetjes op de grond want als de kinderen ziek zijn, hangen de loopschoenen aan de haak natuurlijk.
Aan motivatie geen gebrek op de moment, als het meezit deze nacht dan start ik het jaar met een HM en wordt 2023 het jaar dat ik voor het eerst de marathon zal lopen.
Helaas zal dat meteen ook het laatste doel zijn voor 2023, verbouwing van de woning start en we gaan vrij Spartaans moeten gaan leven. Natuurlijk als die Marathon lukt, is 2023 al geslaagd.

); vroeger was het meestal met lange onderbrekingen in zomer en winter. Het beste was er naar mijn gevoel wel wat af na de zomer; terug richting Gent verhuisd na renovatie, redelijk wat afwerking in huis gedaan en de Vlaamse Ardennen ook wel wat gemist. Hier beland ik nogal snel in de Gentbrugse Meersen en heb het daar ondertussen ook wel gezien. Volgend jaar misschien wat meer de auto pakken om terug wat natuur te verkennen

. Ik richt de blik eerder op de trails en ga allicht terug een stapje verder qua afstand - genre 80k-100k.
