Geen idee over welke tijden je het hebt, en welke ambities je hebt. Maar als je je inschrijft via het bedrijf, met de collega's, is dat een groepsinschrijving, en ga ergens in de latere vakken staan normaal gezien. Daar gaat de kans op veel trage in-de-weglopers wel een pak groter zijn.Collega’s willen me overhalen om in te schrijven voor de 10 miles, maar ik zie de drukte eigenlijk niet zitten.
Is er een manier om daaraan te ontsnappen of is het wave na wave op het ganse parcours ‘over de koppen’ lopen ()
Als je ambities liggen rond mijn tijd, 1u30, dan valt dat allemaal ferm mee. Ik loop graag tussen wat volk, ben ook wel goed in daartussen navigeren dus ik verlies relatief weinig tijd. Maar ik ga ook niet aan een rotvaart door de bochten en heb tijd om te corrigeren
Ik heb me trouwens ook ingeschreven zonet, met 1u25 in gedachten. Maar over het algemeen geldt wel: als je als loper op de juiste plek zit, is er wel plaats. Niet in een foute wave of (als je buiten W1 start, zo mogelijk nog belangrijker) op de foute plaats binnen die wave starten en dan is het alleen bij de start en rond de Grote Markt een beetje opletten.