Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker. Ik ken niks van lopen van de tijd daarvoor, maar iedereen die ik hoor die het wel meegemaakt hebben, zeggen dat het het Stravatijdperk isEn vooral toch ook omdat men snelle tijden wilt dus uitkijkt naar "snelle" marathonparcours?
Alles moet een PR zijn, alles moet de snelst mogelijke versie van een 5km-10km-21km-42km zijn. Maar het één gaat hand in hand met het ander: het snelle parcours wordt nog sneller op snelle schoenen.Het is al een hele poos geleden dat ik dit topic nog gelezen heb, omdat ik zelf niet meer aan lopen toe kom.
Maar waar is Karry heen? Op zijn profiel lijkt die van de ene dag op de andere verdwenen?
En hoe verliep uw tour, vooral in de bossen en off-road?
Je kan altijd in Strava eens de optie afstand corrigeren laten lopen.
Maar het is wel een vreemd verhaal dat hij zoveel zou afwijken.
En de route die hij tekent op de map is ook juist?
Route is inderdaad redelijk afgelegen, stuk bos en stuk langs jaagpad. Maar ja, dat is altijd geweest en verklaart niet waarom het in oktober wel deftig werkte.Kan zijn dat het iets met Suunto te maken heeft natuurlijk, maar is het niet gewoon ook omdat er een verschil is tussen "verstreken tijd" en "gelopen tijd", of hoe ze het ook noemen? Bij Strava zijn er twee verschillende, en afhankelijk van de aard van je training, en misschien ook je instellingen, verschijnt het ene of het andere. Als je "race" aangeeft, is het bijvoorbeeld altijd verstreken tijd, geloof ik. Als je stukken wandelt, worden die wel of niet meegeteld, afhankelijk van de soort.

Voor een marathon moet alles goed zitten .. ik liep in 2017 ook als laatste test 30km in een tempo van +-4:45 en ik had nog overschot ..Z'n NY marathon die helemaal niet volgens plan gegaan is, is wat aan het bezinnen denk ik. Op Strava zie ik hem toch al frequent km's doen.

)

op zich vind ik dat niet zo erg maar voor zo een full-out heb ik toch liever wat rustiger weer
OK, een dom idee voor met dit weer een beachrun te doen. Beuken tegen de wind, remmen windaf en na 6km Schoenen vol zand en voeten die zeer deden.Ik doe er morgen ook 12 met de garmin coach, hopelijk valt de wind hier aan zee wat mee.
Met wat chance zit ik tegen de 300 km, allemaal van de afgelopen 9 weken.
Doel is sub 2u de HM in gent in Maart. Vanaf januari wat op de voeding proberen letten ook, tot nu toe eigenlijk niets speciaals gedaan.