Karry98
Well-known member
I shit you not, aan het buffet in ons hotel op vakantie stond iemand op Alphafly’s. Die liep zo de hele dag rond.
Dat is wel echt maf! Als je daarop rustig wandelt, heb je echt de indruk om te vallen. Ontzettend onaangenaam.
Wel ooit eens een review gezien van de Alphafly op YouTube (van “Believe in the run” geloof ik). Daarin stellen ze de vraag voor wie de schoen nu eigenlijk gemaakt is. Hun conclusie was dat het echt is voor mensen die prestatie nastreven en elk percentje eruit te halen.
Om dan te eindigen met de woorden “Until the hipsters find out about it”. Het is dus zo ver!
Maat van mij uit Duitsland (hipster tot de 3rde graad) heeft meerdere paren Salomon, Asics, Mizuno, ... Vond dat wel grappig dat die dezelfde schoenen als mij had, maar nog nooit langer dan 2km heeft gelopen, niks mis mee uiteraard, maar moest wel eens glimlachen
.

.
