Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je over bro science spreekt....Zeker proberen. Waarschijnlijk loop je nu alles op ongeveer hetzelfde tempo? Dan wordt je lichaam heel efficient in het verbranden van calorieën (als in: het verbrandt geen calorie te veel voor de inspanning die je levert). Als je heel traag lopen gaat afwisselen met heel snel lopen, raakt je lichaam in de war en gaat het meer calorieën verbranden tijdens de trage loopjes (het lichaam weet niet of het een traag loopje is of opwarming is voor een heel snel loopje) - en zo eindig je vaak ook met meer energie na je traag loopje dan er voor![]()
Niet alle calorieën zitten in vet (dus ik denk dat we naast elkaar spreken).Als je over bro science spreekt....
Door traag te lopen wordt je lichaam beter in vetverbranding. Het raakt niet in de war. Je wil net zo weinig mogelijk energie verbranden op gelijk welk tempo om een betere loper te worden. Maar alle energie die je gebruikt liefst wel uit de vetreserves want daar heeft iedereen er veel van.
Nee we spreken niet naast elkaar. Uw statements kloppen niet. Het lichaam is niet verward en gaat niet meer calorieen verbranden. De energie komt uit vet, glucose en eiwitten. Door traag te trainen zal je meer energie uit vet halen en minder uit glucose. Eiwitten is enkel een reservevolume.Niet alle calorieën zitten in vet (dus ik denk dat we naast elkaar spreken).
Nee we spreken niet naast elkaar. Uw statements kloppen niet. Het lichaam is niet verward en gaat niet meer calorieen verbranden. De energie komt uit vet, glucose en eiwitten. Door traag te trainen zal je meer energie uit vet halen en minder uit glucose. Eiwitten is enkel een reservevolume.
Ik zeg ook nergens dat dat niet zo is. Ik ontken het nut van snel trainen niet. De reden waarom die hij aangeeft en het proces is fout.Maar af en toe intervallen zal dus wel helpen om later aan dezelfde tragere snelheid met een lagere hartslag te lopen dan nu.
Kans zit erin dat ik het niet ga kunnen afhalen op zaterdag en dus op zondag zal moeten aanschuiven. En het adres is "de Madrasstraat"... die is 1km lang?Hoeveel spendeer je zo jaarlijks aan je schoenen? Ik krijg het al Spaans benauwd als ik meer dan twee paren per jaar moet kopen.![]()
.Da's ter hoogte van de start vorig jaar. Zal wel duidelijk aangeduid staan zeker? In elk geval beter dan in de waagnatie vorig jaar waar ik me nog serieus heb door moeten haasten naar de startHm, ik vind de praktische kant van de (Halve) Marathon van Antwerpen maar ambetant... Ben ik de enige?
Waarom alleen tussen 12u en 17u het startpakket afhalen op zaterdag? Doe eens van 's morgensKans zit erin dat ik het niet ga kunnen afhalen op zaterdag en dus op zondag zal moeten aanschuiven. En het adres is "de Madrasstraat"... die is 1km lang?

De Altra Escalante zit ik nu op 705km en is nog ok. De Vanish Carbon is echt belachelijk, 15+12.5+21+18 in wedstrijd en nog eens zon 20 in training, dus rond de 86km en zitten al wat op hun tandvlees. 250 euro![]()
), versie 2 en versie 2.5. Mijn paar van versie 2.5 zit ondertussen al tegen de 1000km, dus dik in orde, maar hun trailschoenen zijn dramatisch qua duurzaamheid, 500km max.En het adres is "de Madrasstraat"... die is 1km lang?

Is dat niet zoals bij banden, hoe beter de prestaties en hoe zwaarder je de limieten opzoekt hoe minder lang ze meegaan.De Altra Escalante zit ik nu op 705km en is nog ok. De Vanish Carbon is echt belachelijk, 15+12.5+21+18 in wedstrijd en nog eens zon 20 in training, dus rond de 86km en zitten al wat op hun tandvlees. 250 euro![]()

Is dat niet zoals bij banden, hoe beter de prestaties en hoe zwaarder je de limieten opzoekt hoe minder lang ze meegaan.
Een setje banden in de racerij haalt ook geen 10.000km hoor![]()
Daar zit ik nu niet mee in, maar zet er een huisnummer en iedereen is contentIneens je opwarming ?![]()
Ik vind dat pover qua organisatie. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon ambetant omdat ik op zondag mijn nummer ga moeten afhalen door het late openingsuur op zaterdag
Ik had wel betaald voor de verzending ook anders 
Heb zelf geen ervaring met altra. Maar 86km is uiteraard belachelijk, een schande in feite.Dat is uiteraard waar, maar als je ziet dat Altra met hun prijs hiervoor (€250) in dezelfde categorie speelt als anderen zoals Nike met hun Vaporfly is dit gewoon slecht. 86km is gewoon erbarmelijk, dat zijn 2 marathons en kaput.
Ik heb het hier al vaak herhaald, Altra is mijn favoriet merk, maar hun duurzaamheid is gewoon dramatisch voor veel modellen.
Voor hun Carbon schoen wil ik nog geloven dat ze het moeten finetunen omdat het hun eerste poging is, maar als je ziet dat sommige van hun trailschoenen al meer dan 10 versies hebben is dat gewoon onvergeeflijk.
Het is jammer dat er in die range (Zero drop, footshaped toebox) geen alternatief is met hetzelfde comfort. Topo doet bijvoorbeeld iets soortgelijks, uitstekende duurzaamheid, maar die zijn beenhard.
Idem met Hoka, nooit begrepen waarom mensen met zulke plateauschoenen wilt lopen, en toch zweren mensen erbij.