Valt dan nog mee. Maar een bondi is echt afschuwelijk.Hoka Torrent en Hoka Torrent 2
Al veel te veel paar van versleten, moet trouwens nog een nieuw paar bestellen voor de Grizzly!
Kan je perfect naast uw Buffalo’s zetten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt dan nog mee. Maar een bondi is echt afschuwelijk.Hoka Torrent en Hoka Torrent 2
Al veel te veel paar van versleten, moet trouwens nog een nieuw paar bestellen voor de Grizzly!
Heb hier nog een ongeopend paar maar volgende aankoop wordt er eens van de decathlon om te testen.Dat heeft bij mij ook even geduurd. Ik liep in het begin wel met te hoge hartslag waardoor een basistraining een tempotraining werd.Zeg @MaTi ik merk dat ik geen anearobische trainingen krijg van de suggestions uitsluitend base en tempo. Is dat omdat ik nog maar net bezig ben met de Garmin suggestions?
Datum | Titel |
2022-08-31 20:15:58 | Bilzen - Threshold |
2022-08-27 13:08:21 | Bilzen - Base |
2022-08-25 17:38:53 | Bilzen - Drempel |
2022-08-24 19:47:50 | Bilzen - Basis |
2022-08-22 20:13:50 | Bilzen - Basis |
2022-08-21 19:59:10 | Bilzen - Basis |
2022-08-20 19:22:46 | Bilzen - Basis |
2022-08-18 17:57:14 | Bilzen - Drempel |
2022-08-17 17:11:28 | Bilzen - Sprint |
2022-08-16 18:03:11 | Bilzen - Basis |
2022-08-14 15:23:56 | Bilzen - Basis |
2022-08-13 21:03:14 | Bilzen - Basis |
2022-08-12 19:54:12 | Bilzen - Anaeroob |
2022-08-11 20:07:50 | Bilzen - Herstel |
2022-08-10 19:54:43 | Bilzen - Basis |
2022-08-09 19:20:59 | Bilzen - Drempel |
2022-08-08 14:57:49 | Bilzen - Basis |
2022-08-07 15:20:15 | Bilzen - Basis |
2022-08-06 14:55:24 | Bilzen - Basis |
2022-08-05 19:45:44 | Bilzen - Herstel |
2022-08-04 19:39:39 | Bilzen - Basis |
2022-08-03 20:27:34 | Bilzen - Drempel |
2022-08-02 21:25:52 | Bilzen - Basis |
2022-08-01 20:01:45 | Bilzen - Basis |
2022-07-31 18:41:21 | Bilzen - Basis |
2022-07-28 16:55:34 | Bilzen - Drempel |
2022-07-25 19:08:16 | Bilzen - Sprint |
2022-07-23 19:58:37 | Bilzen - Basis |
2022-07-22 18:33:49 | Bilzen - Herstel |
2022-07-21 19:21:17 | Bilzen - Basis |
2022-07-20 20:15:47 | Bilzen - Basis |
2022-07-18 09:47:50 | Bilzen - Basis |
2022-07-17 20:47:07 | Bilzen - Basis |
2022-07-15 20:18:38 | Bilzen - Basis |
2022-07-14 20:55:47 | Bilzen - Anaeroob |
2022-07-12 20:39:00 | Bilzen - Basis |
2022-07-11 21:57:47 | Bilzen - Basis |
2022-07-09 16:38:09 | Bilzen - Basis |
2022-07-07 16:43:15 | Bilzen - Basis |
2022-07-06 15:57:15 | Bilzen - Basis |
2022-07-04 17:48:15 | Bilzen - Basis |
2022-07-03 14:45:15 | Bilzen - Basis |
2022-07-01 17:11:20 | Bilzen - Basis |
2022-06-30 17:08:32 | Bilzen - Basis |
2022-06-27 16:40:00 | Bilzen - Basis |
2022-06-26 16:41:03 | Bilzen - Basis |
2022-06-24 17:15:21 | Bilzen - Basis |
Ken die Topo niet, ziet er nog tof uit. Mijn Escalante's mogen eigenlijk wel iets harder, maar die Topos hebben toe spring en das net zalig aan die Escalante's, die zijn volledig platHet is jammer dat er in die range (Zero drop, footshaped toebox) geen alternatief is met hetzelfde comfort. Topo doet bijvoorbeeld iets soortgelijks, uitstekende duurzaamheid, maar die zijn beenhard

Ken die Topo niet, ziet er nog tof uit. Mijn Escalante's mogen eigenlijk wel iets harder, maar die Topos hebben toe spring en das net zalig aan die Escalante's, die zijn volledig plat![]()
Net m’n eerste 5km gelopen en in plaats van rond de 5:20 nu eens 5:40 tempo proberen te lopen en nu ging m’n hartslag geleidelijk aan omhoog (pas 150bpm op 3km).Even een post van mezelf teruggezocht:
![]()
Atletiek - Algemene Loopthread
Net even gekeken, maar zie niet meteen hartslag-gebaseerde trainingen of veel tijdsvariatie? Eerste paar trainingen zijn precies gewoon: loop rustig 45 minuten. Veel hartslaginformatie kan toch niet in zo'n universeel schema staan? Als ik aan dezelfde HR's zou moeten trainen als Karry, zou ik...www.beyondgaming.be
Om de hartslagzones te bepalen waarin je traint. Je hoeft die percentages natuurlijk niet te volgen, maar je drempelwaarde is toch een belangrijke als je op HR traint. Als je dat niet doet -wat dus ook echt geen must is, zeker in het begin-, kun je het ook gewoon houden op "traag genoeg om nog te kunnen babbelen", en dat dan 40min.
Ik weet niet wat je normale rust-HR of drempel-HR is, maar 170 na 4km is voor mij geen rustig duurloopje en is al aardig hard. Komt eerder in de buurt van een tempoloop.
Net m’n eerste 5km gelopen en in plaats van rond de 5:20 nu eens 5:40 tempo proberen te lopen en nu ging m’n hartslag geleidelijk aan omhoog (pas 150bpm op 3km).
28:28 voor de 5km, ten opzichte van bijna elke loper hier niet echt snel maar ik ben er wel blij mee!
Miljaardedju, geen idee wat me vandaag gestoken heeft tijdens het lopen. Het was wel heel erg pijnlijk. Precies een zweepslag zoals een spierscheur.
Er is achteraf geen reactie geweest. Gelukkig want ik reageer soms wel met een ontsteking na een insectenbeet.Een paar jaar geleden in de Ardennen eens gestoken in m'n bil. Voelde aan als een mes en m'n hartslag schoot omhoog. Gelukkig was ik gewoon aan het trainen en geen wedstrijd aan het lopen. De daaropvolgende nacht is mijn hartslag niet eens onder de 100 gezakt.
Tis schoon om naar te kijken maar dr zitten toch vieze beestjes in dat groen.
Een paar jaar geleden in de Ardennen eens gestoken in m'n bil. Voelde aan als een mes en m'n hartslag schoot omhoog. Gelukkig was ik gewoon aan het trainen en geen wedstrijd aan het lopen. De daaropvolgende nacht is mijn hartslag niet eens onder de 100 gezakt.
Tis schoon om naar te kijken maar dr zitten toch vieze beestjes in dat groen.
Zeker als ze in je bil beginnen bijten!Die Nederlanders in de Ardennen zijn effectief zeer vervelend.
Jezus, 32:59! 3:18? Dat is sneller dan mijn snelste kilometerVrijdag aanval op mn PR op 10km in lokale wedstrijd. Heb een maat die gaat hazen, doel is 32:59. Its gonna hurt![]()
! Mijn doel is nog altijd onder de 50min. Zou kunnen dat dat er in Dwars door Hasselt van komt op de 10,5. Hangt een beetje af van hoe de HM in Antwerpen afloopt.