Algemene Loopthread

Nog een goede 3 weken voor ik mijn 3e marathon loop, qua training ben ik mooi op schema maar ik hoop echt dat het nog wat zal "afkoelen" halverwege september. Iedere graad minder telt.
 
Ik heb nergens opgevangen dat hij zal deelnemen , is een beetje te kort voor zijn doen :laugh:
 
Bij afwezigheid van D’haene zijn het de usual suspects Kilian Jornet, Jim Walmsley, Zach Miller en Tom Evans aan de leiding.
 
Bij afwezigheid van D’haene zijn het de usual suspects Kilian Jornet, Jim Walmsley, Zach Miller en Tom Evans aan de leiding.

Ik zie Kilian de prestatie van François vorig jaar nadoen, namelijk de dubbel Hardrock - UTMB. Wel heel benieuwd hoe Jim Walmsley zal presteren, zit dit jaar nu toch al enkele maanden in Frankrijk (om zich voor te bereiden, al is het al praktisch een verhuis). Heeft in veel betere omstandigheden kunnen toewerken naar deze editie dus verwacht er wel wat van.
 
Die Amerikanen zitten zot te hopen op Walmsley om de Europese heerschappij te doorbreken bij de mannen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie Kilian de prestatie van François vorig jaar nadoen, namelijk de dubbel Hardrock - UTMB. Wel heel benieuwd hoe Jim Walmsley zal presteren, zit dit jaar nu toch al enkele maanden in Frankrijk (om zich voor te bereiden, al is het al praktisch een verhuis). Heeft in veel betere omstandigheden kunnen toewerken naar deze editie dus verwacht er wel wat van.
Volgens de livestream is Jim verhuist naar de beaufortain.

Hij lijkt de Amerikanen goede hoop te geven met een kwartier voorsprong op Kilian

Nu samen met Matthieu pushen ze en lopen ze in, gaat precies nog spannend worden.
Jim heeft wel wat tijd verloren want heeft zich volledig omgekleed de rest loopt die bevoorradingen voorbij in 30 sec...

Edit: Die plassen zelf al lopend :laugh:
 
Kilian heeft omhoog geknald. Jim ziet er gebroken uit...
Edit: Moet echt iets aan de hand zijn. De gemiddelde BG'er kan dit tempo makkelijk volgen.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje voor de kenners: juist gaan lopen, ter afwisseling van het fietsen en gebrek aan tijd ( de madam), maar gemerkt dat de benen precies een hoger tempo dan 5:30 aankunnen maar de HR en longen niet mee willen.

Continu in rood en opt einde rond max HR (200)
Beginnen lopen aan 100 HR. Na minuutje loswandelen wel direct naar beneden.

Ligt dat aan mijn loopbasis of te weinig regelmaat? Of andere oorzaak?
Bij fietsen geen last.
 
Paar maanden geleden begonnen met start to run.liep op het laatste vlot 15km.Nu 2 maand niets meer gedaan,aan te raden terug vanaf 0 te beginnen met start to run ?
 
Terug
Bovenaan