Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Super dat je aan ons denkt! Maar ik ben zo'n kieken dat zich al veel te vroeg had ingeschreveniemand geïnteresseerd om een inschrijvingscode over te kopen voor de halve marathon van Antwerpen? Ik heb er eentje gewonnen, dus je kan perfect nog in je eigen naam inschrijven tot 22 augustus (dan heb je ook gepersonaliseerd nummer) of daarna. Inschrijvingsprijs is 35 EURO, maar ik wil dit wel wegdoen voor een BeyondGaming prijs. @Loser interesse? @Karry98 @MichielD4 @de rest

De man met de dikke portemonnee? daarom dat ik ook als eerste aan jou dacht.Super dat je aan ons denkt! Maar ik ben zo'n kieken dat zich al veel te vroeg had ingeschreven![]()

Zwijg! Voor mij komt het 2 maanden te vroeg@Zubrowka Merci om het hier te delen, maar zou voor mij nog iets te vroeg komen.
Maar toch ga ik... Het wordt een gezondheidswandeling met als ultieme doel onder de 2u, maar in het achterhoofd dat zelfs dat misschien te hoog gegrepen is 
Ik ben wel tevreden van mijn "JBL Reflect Flow" oortjes. Ze zijn tegenwoordig wel wat moeilijker te vinden (einde reeks denk ik?).Hier ook benieuwd voor de marathon.
Iemand aanraders qua bluetooth draadloze oortjes? deze ochtend liggen sukkelen met degene die ik hier heb (de helft doet het niet, laatste model jammer genoeg half verzopen onlangs) op zoek naar alternatief dat duurzaam is en goed blijft zitten.
Ik ben echt tevreden van die suggested workouts.
Intensiteit en duur is omhoog aan het gaan. Rustig aan opbouwen zonder een doel. Had ik het maar eerder geprobeerd.
? Ondertussen terug een tijdje geleden dat ik hier postte, maar ik lees mee
.
.Dat brengt me ook bij het bovenstaande. Eerst en vooral goed nieuws dat het zo goed gaat! Ik kan de Beartrail ook enkel maar aanraden. Is een zeer toegankelijke en goede georganiseerde trail. Ik ben mijn 'trail avonturen' ook begonnen met de Beartrail 39k, het jaar daarna de 58k....Wat zouden jullie (Karry & anderen?) aanraden? -> op veilig spelen met 39 of toch maar de 58 proberen? Heb geen enkele ambitie qua snelheid, gewoon genieten en finishen is het doel.
4-tal weken ver nu. Zit deze week in een rustweek en ik moet me inhouden om niet toch te gaan lopen.
Paar weken in Italië gezeten en daar weekvolumes van 35+ km gelopen. Het is een goed begin vind ik zelf. Langs en rond meren gelopen, wat ook wel voor een fijne omgeving zorgt! De zwaartekracht is wel nog niet mijn beste vriend![]()
. In totaal toch zo’n 25 uren getraind op 7 dagen tijd, zeer tevreden, ik ben eindelijk terug de oude!Graag, maar kan jammer genoeg niet.Volgend weekend trek ik weer naar de Ardennen en doen we gewoon verder! Als er iemand zin zou hebben om zondag 28/08 mee een toertje van zo’n 40km te doen, altijd welkom!
Volgend weekend trek ik weer naar de Ardennen en doen we gewoon verder! Als er iemand zin zou hebben om zondag 28/08 mee een toertje van zo’n 40km te doen, altijd welkom!