Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je hem niet perse aan je rugzak wilt vastmaken gebruiken sommige ook zo'n band op de heupen, zoals een Flipbelt maar dan met bevestigingen voor je stokken. Handiger om er aan te kunnen al lopen en op te bergen maar of je het graag hebt op je heupen is persoonlijk.Ik zoek een zakje om men poles in te steken.
Ik heb een 10L rugzak van de decathlon, dus deze zou daar zeker aan gehecht moeten worden.
Er was 1 bijgeleverd van Leki maar echt praktisch is deze niet.
Iemand die me wat raad kan geven?
www.bergfreunde.eu
www.bergfreunde.eu
Ik vind de massa evenementen van Golazo te duur geworden (ze zijn wel nooit goedkoop geweest maar het betert er niet op).Iemand zin om deel uit te maken van een groepje van 4 (+1 reserve) BG lopers om de relay (estafette) marathon te lopen in Antwerpen op 11 september? De afstanden zijn voor elke loper anders: 14,6 km, 13 km, 9,2 km en 5,4 km.
Kostprijs is €125 of 31,25 per persoon.
Meer info: https://antwerpmarathon.com/en/registrations/
1. MichielD4 (afstand: tbd)
2.
3.
4.
5. (reserve)

Die kunt ge toch in die lusjes wegsteken aan de achterzijde?Ik zoek een zakje om men poles in te steken.
Ik heb een 10L rugzak van de decathlon, dus deze zou daar zeker aan gehecht moeten worden.
Er was 1 bijgeleverd van Leki maar echt praktisch is deze niet.
Iemand die me wat raad kan geven?

Jouw water?
.. nu ging het nog nipt zonder .. maar het was toch op, op het einde.

Om half 8 al vertrokken, want toen was het met 25 graden nog doenbaar.
Elke keer de rugzak uit doen om aan de poles te kunnen lijkt me onbegonnen werk.Die kunt ge toch in die lusjes wegsteken aan de achterzijde?
dat is gewoon bij traillopen ze en is helemaal niets verkeerd meeHet was wandelen afwisselen met lopen![]()

Zou je dan niet beter gewoon water meenemen?Vandaag 13,2km gelopen.
Gewogen voor de loop: 82,3kg
Gewogen na de loop: 80,3kg.
Dat is 2kg eraf op amper 13,2km tijd. Ik zweet echt wel verschrikkelijk hard bij inspanningen tijdens zomerweer.
Als ik langere afstanden loop heb ik echt water en gellekes nodig .. nu ging het nog nipt zonder .. maar het was toch op, op het einde.

Zou je dan niet beter gewoon water meenemen?![]()
Eh ja dat zeg ik toch?Zou je dan niet beter gewoon water meenemen?![]()
Ik heb een Camelbak (gekregen van KarryMakila drinkt ze eigen zweet dan moet je geen fles meesleuren!
). Dinsdag neem ik deze alvast mee.Het ging nog nipt zonder zeg je.Eh ja dat zeg ik toch?
Ik heb een Camelbak (gekregen van Karry). Dinsdag neem ik deze alvast mee.
Ik drink zo'n halve liter voor ik ga lopen met dit weer. Dus dat doe ik al / heb ik al uitgetest. Ik heb al geprobeerd meer te drinken maar dat is dan nefast, er zit een limiet op bij mij. Tenzij ik nog vroeger opsta, maar ik vind 7u op ne zondag al vroeg genoegHet ging nog nipt zonder zeg je.
En dat je het wél nodig hebt als je langere afstanden loopt.
Maar zeker als je al weet dat je zo'n zweetmachine bent, op voorhand extra hydrateren is ook al handig of een route dat je langs je woonst passeert in het midden.

nl.trailduherou.be
Ik zie ook snel af op de klimmetjes. En als het bergaf gaat, heb ik schrik van knieblessures.Ik ben alleszins niet gemaakt om hoogtemeters te doen, merk ik hier in Italië.
Gisteren een 8km gedaan met 200 hoogtemeters. Het was wandelen afwisselen met lopenOm half 8 al vertrokken, want toen was het met 25 graden nog doenbaar.
Chapeau aan alle trailrunners en consoorten![]()

![]()
Trail du herou / Nadrin / Houffalize
Venez découvrir le Trail du Hérou, un trail authentique, où se mèle technicité et difficulté, au milieu d'un décor d'exception surplombant la vallée de l'Ourthe...nl.trailduherou.be
Iemand deze al is gelopen?
Twijfel sterk om de marathon te doen...
Vandaag een 2e sessie met opnieuw 250 hoogtemeters op 10km. Uiteraard ook gewandeld. Blauwzwarte houtbij gespot. Nog nooit zo een giga bij gezien. Mooi wel!Ik zie ook snel af op de klimmetjes. En als het bergaf gaat, heb ik schrik van knieblessures.
M.a.w. ik ben ook niet gemaakt voor trail running![]()
nl.wikipedia.org
Nee, maar met 2200 HM op 43K zal dat best een pittig en vooral technisch beestje zijn. Persoonlijk niet zo'n fan van al te technische trails, dan loop ik liever in de Alpen waar je zonder veel problemen gelijkaardige hoogtemeters kan halen op 'beloopbaar' terrein.