Algemene Loopthread

Ik zoek een zakje om men poles in te steken.
Ik heb een 10L rugzak van de decathlon, dus deze zou daar zeker aan gehecht moeten worden.
Er was 1 bijgeleverd van Leki maar echt praktisch is deze niet.

Iemand die me wat raad kan geven?
 
Ik zoek een zakje om men poles in te steken.
Ik heb een 10L rugzak van de decathlon, dus deze zou daar zeker aan gehecht moeten worden.
Er was 1 bijgeleverd van Leki maar echt praktisch is deze niet.

Iemand die me wat raad kan geven?
Als je hem niet perse aan je rugzak wilt vastmaken gebruiken sommige ook zo'n band op de heupen, zoals een Flipbelt maar dan met bevestigingen voor je stokken. Handiger om er aan te kunnen al lopen en op te bergen maar of je het graag hebt op je heupen is persoonlijk.

Edit:
Zoiets dus:
 
Heb er al mensen mee zien lopen.
Maar iets rond men heupen tijdens het lopen liever niet. Gaat me sowieso irriteren.
Beter aan men rugzak dan maar ik moet zeker zijn dat die past op de mijne. Decathlon heeft er zelf zag ik, maar die past niet op de 10L...
 
Iemand zin om deel uit te maken van een groepje van 4 (+1 reserve) BG lopers om de relay (estafette) marathon te lopen in Antwerpen op 11 september? De afstanden zijn voor elke loper anders: 14,6 km, 13 km, 9,2 km en 5,4 km.

Kostprijs is €125 of 31,25 per persoon.

Meer info: https://antwerpmarathon.com/en/registrations/

1. MichielD4 (afstand: tbd)
2.
3.
4.
5. (reserve)
Ik vind de massa evenementen van Golazo te duur geworden (ze zijn wel nooit goedkoop geweest maar het betert er niet op).
Ik heb de marathon van Antwerpen ook al 2x gelopen in het verleden.

Maar hopelijk vind je voldoende interesse in de lopers hier. Véél succes :)
 
Vandaag 13,2km gelopen.

Gewogen voor de loop: 82,3kg
Gewogen na de loop: 80,3kg. :crazy:

Dat is 2kg eraf op amper 13,2km tijd. Ik zweet echt wel verschrikkelijk hard bij inspanningen tijdens zomerweer. :D

Als ik langere afstanden loop heb ik echt water en gellekes nodig .. nu ging het nog nipt zonder .. maar het was toch op, op het einde.
 
Ik ben alleszins niet gemaakt om hoogtemeters te doen, merk ik hier in Italië.

Gisteren een 8km gedaan met 200 hoogtemeters. Het was wandelen afwisselen met lopen 😰 Om half 8 al vertrokken, want toen was het met 25 graden nog doenbaar.

Chapeau aan alle trailrunners en consoorten 🙌🏻
 
Die kunt ge toch in die lusjes wegsteken aan de achterzijde?
Elke keer de rugzak uit doen om aan de poles te kunnen lijkt me onbegonnen werk.
Aan de voorkant zijn er nu ook lusjes merk ik net.
Wat getest en ze lijken toch vast te zitten.

Volgend weekend ging ik nog eens naar de Ardennen met de bedoeling de poles mee te nemen. Dan zal ik meteen weten of de lusjes voldoen als tijdelijke oplossing.
 
Vandaag 13,2km gelopen.

Gewogen voor de loop: 82,3kg
Gewogen na de loop: 80,3kg. :crazy:

Dat is 2kg eraf op amper 13,2km tijd. Ik zweet echt wel verschrikkelijk hard bij inspanningen tijdens zomerweer. :D

Als ik langere afstanden loop heb ik echt water en gellekes nodig .. nu ging het nog nipt zonder .. maar het was toch op, op het einde.
Zou je dan niet beter gewoon water meenemen? :unsure:
 
Eh ja dat zeg ik toch?


Ik heb een Camelbak (gekregen van Karry :tongue:). Dinsdag neem ik deze alvast mee.
Het ging nog nipt zonder zeg je.
En dat je het wél nodig hebt als je langere afstanden loopt.
Maar zeker als je al weet dat je zo'n zweetmachine bent, op voorhand extra hydrateren is ook al handig of een route dat je langs je woonst passeert in het midden.
 
Het ging nog nipt zonder zeg je.
En dat je het wél nodig hebt als je langere afstanden loopt.
Maar zeker als je al weet dat je zo'n zweetmachine bent, op voorhand extra hydrateren is ook al handig of een route dat je langs je woonst passeert in het midden.
Ik drink zo'n halve liter voor ik ga lopen met dit weer. Dus dat doe ik al / heb ik al uitgetest. Ik heb al geprobeerd meer te drinken maar dat is dan nefast, er zit een limiet op bij mij. Tenzij ik nog vroeger opsta, maar ik vind 7u op ne zondag al vroeg genoeg :)

Ik loop zowiezo in de buurt van mijn woning. Echt ver loop ik niet. Dat is wel bij maximaal zo'n 13km.
(Als ik langere afstanden loop, dan ben ik soms wat verder van huis maar dan heb ik dus wel altijd water en/of gellekes bij.)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben alleszins niet gemaakt om hoogtemeters te doen, merk ik hier in Italië.

Gisteren een 8km gedaan met 200 hoogtemeters. Het was wandelen afwisselen met lopen 😰 Om half 8 al vertrokken, want toen was het met 25 graden nog doenbaar.

Chapeau aan alle trailrunners en consoorten 🙌🏻
Ik zie ook snel af op de klimmetjes. En als het bergaf gaat, heb ik schrik van knieblessures.
M.a.w. ik ben ook niet gemaakt voor trail running :p
 

Iemand deze al is gelopen?
Twijfel sterk om de marathon te doen...

Nee, maar met 2200 HM op 43K zal dat best een pittig en vooral technisch beestje zijn. Persoonlijk niet zo'n fan van al te technische trails, dan loop ik liever in de Alpen waar je zonder veel problemen gelijkaardige hoogtemeters kan halen op 'beloopbaar' terrein.
 
Nee, maar met 2200 HM op 43K zal dat best een pittig en vooral technisch beestje zijn. Persoonlijk niet zo'n fan van al te technische trails, dan loop ik liever in de Alpen waar je zonder veel problemen gelijkaardige hoogtemeters kan halen op 'beloopbaar' terrein.

Als ik deze foto zie is technisch nog een understatement :unsure:

241637513_1938736339622394_5807490804475526909_n.jpg
 
Terug
Bovenaan