Dit boezemt niet veel goede moed in… ik ben mijn besmetting nu aan het uitzitten en heb er toch serieus wat van gemerkt. Kortademigheid, lage bloedsaturatie, maar meer vermoeidheid dan door de koorts en beperkt eten, kan ik er nog niet op plakken. Hopelijk blijft dat zo voor mij. Was die vermoeidheid er voor jou al de hele tijd?Kortademig inderdaad, maar hartslag toch ook veel hoger dan normaal. Benen voelen ok maar letterlijk na een paar honderd meter aan traag tempo loop ik te puffen en te hijgen. Beetje een martelgang op die manier.
Succes!
Ik heb ondertussen ook alle plannen voor het najaar geschrapt en doe het rustig... We zien wel.




