Vandaag geprobeerd. De stokken vielen er bij het bergaf lopen iets te vaak uit naar mijn zin, dus heb ze na een tijd gewoon gedragen. Misschien zijn mijn stokken iets te dun dat ze niet strak genoeg zitten....
De nieuwe 15L trailrugzak bij de decathlon hebben blijkbaar de mogelijk om de quiver van decathlon te dragen. Waarschijnlijk wordt dat mijn volgende aankoop.
Wou vandaag de Ohm trail volgen.
Wegens teveel op mijn gemak en teveel treuzelen rond 50km besloten om te stoppen omdat ik toen dicht bij de auto was. Had nog wat verplichtingen vandaag waardoor ik anders te laat thuis ging zijn.
Verschil met stokken is wel enorm groot. Wandelhouding bergop is veel beter en met veel minder moeite. Bovenbenen voelen niet alsof ze vandaag veel hebben gewerkt.
Werken beter dan verwacht!