Algemene Loopthread

Voila hier zijn we terug van start gegaan. Ik ga terug van "nul" beginnen en rustig opbouwen. Vandaag dus 40 minuutjes op "babbeltempo".

Eerst een week of 3-4 rustige loopjes en dan wat gerichter gaan trainen. De HM van Kruibeke komt dan wel akelig dichtbij maar aangezien het een thuismatch is, kan ik hem niet skippen. Het zal wel puur voor de fun zijn en zonder doel.

Strak plan om de komende weken terug rustig op te bouwen en niet te zot te doen. Komt goed dan!

1376499_hansaplast-classic-1m-x-6cm_nl-thumb-1_1000x1000.webp
Als ik meer dan 12 km loop met bepaalde shirts dan heb ik daar ook soms last van. Ik gebruik altijd vaseline. Nooit problemen mee gehad. Soms zie je wel wat vlekken doorheen mijn shirt en dan lijkt het alsof ik lek. Beter dat dan borsthaar uittrekken met plakband.

Als ik meer dan 12 km loop met bepaalde shirts dan heb ik daar ook soms last van. Ik gebruik altijd vaseline. Nooit problemen mee gehad. Soms zie je wel wat vlekken doorheen mijn shirt en dan lijkt het alsof ik lek. Beter dat dan borsthaar uittrekken met plakband.

Wel, ik heb na de halve marathon van Antwerpen het nadien in de douche quasi staan uitschreeuwen van de pijn en ik prefereer echt wel de optie "beetje borsthaar uittrekken met plakband" 😀

Ik heb ooit eens een tochtje van 7u gedaan bij 35 graden zonder mijn edele delen in te smeren. De laatste 2u waren een marteling, het uur nadien was zeer pijnlijk, de 5 minuten onder de douche waren krankzinnig. Ik heb zo hard geschreeuwd dat mijn toenmalige vriendin boven is komen kijken wat er aan de hand was.

Rookie mistake.

Ik speelde al een tijd met het idee om een intro post(s) te schrijven voor deze thread met algemene info voor zowel de beginnende als niet-beginnende loper. Bovenstaand bericht heeft mij aangezet om daar maar eens werk van te maken. Daarom net ff een aantal ideeën op papier gezet en daarbij kwam de volgende niet exhaustieve lijst naar boven van te bespreken zaken

Wat ontbreekt er volgens jullie nog aan deze lijst?

Chafing ... :thinking:

Ik heb ooit eens een tochtje van 7u gedaan bij 35 graden zonder mijn edele delen in te smeren. De laatste 2u waren een marteling, het uur nadien was zeer pijnlijk, de 5 minuten onder de douche waren krankzinnig. Ik heb zo hard geschreeuwd dat mijn toenmalige vriendin boven is komen kijken wat er aan de hand was.

Rookie mistake.
Ik heb jouw klotezalf hier nog staan :D

Wel zot dat er hier zoveel zijn die daar last van hebben :p Ik zou mij echt een ongeluk verschieten moest ik eindigen met bloedende tepels onder de douche :unsure:

Terug
Bovenaan