Hopla, ook ingeschreven voor de GTLC 100mijl, echt genoten vorig jaar en deze keer wil ik er eens mijn eigen wedstrijd lopen zonder de eerste 120km constant te wachten op iemand.
Mijn planning van dit jaar begint al wat vorm te krijgen en ziet er momenteel zo uit:
- Houffatrail 53km (23/01)
- Legends trail 250km (25/02 - 28/02)
- Trail des Cisterciens (1/05): twijfel nog tussen de 62km en 100km
- GTLC 100 mijl (21/05 - 22/05)
- Begin juli hopelijk een 100mijl aan de andere kant van de oceaan, al ingeschreven, maar nog even afwachten met COVID. Post het hier wanneer ik zekerheid heb.
- Najaar: Sub 2u45 marathon ergens
De grote doelen liggen min of meer vast, daartussen steek ik nog wel wat kleinere trails als training voor de fun.
Vooral benieuwd om te zien of mijn lichaam dit gaat aankunnen.
@Semi Begin trouwens al maar geleidelijk aan wat hoogtemeters te implementeren in uw training voor de GTLC. 6000hm in België is toch al echt de moeite en ik spreek uit ervaring dat sommige van die klimmen echt steil en lang zijn. Na 4km zit er een eerste krankzinnige klim in het parcours waar je naar boven zal kijken en u zal afvragen waarom je dit doet, geloof mij. Oh en de finish is helemaal bovenaan de skipiste van Ovifat, altijd gezellig om te finishen met zo’n bruut ding.
EDIT: En tussen al dat geweld is er uiteraard ook nog tijd om te genieten van de KOTK 100km loop

. (En bij de eerste 5 door te komen na 10km)