Deze avond na het werk 26,36km gelopen aan een gemiddeld tempo van 4:48/km. Het voelde echter eerder aan als 27,42km aan een tempo van 4:43/km. De eerste 2 km gelopen aan 4:52 en 4:53 en dat was vreemd want ik moest echt zwaar doorduwen. Nadien zijn de kilometers gezakt richting de 4:45 en in moest steeds minder moeite doen, zeer opvallend. In het middengedeelte dan 12km gelopen met kameraden aan tempo’s in de lage 4:50 en ik moest precies weer harder duwen, ik begreep er niets van. Op de terugweg dan terug vlotter gelopen in de lage 4:40 en dat ging vanzelf, ik werd dus beter naar het einde toe.
Strava geeft 34 hoogtemeters aan, maar dat kan volgens mij nooit kloppen, het waren er minstens 38. Zo zie je maar dat ook een barometrische hoogtemeter verkeerd kan zijn.
Mijn gemiddelde hartslag zou 162 zijn geweest, maar ook dat lijkt mij straf. Het kan natuurlijk komen door het feit dat mijn Fenix 6 op mijn mouw werd gedragen en ik dus bij God niet weet hoe die überhaupt iets registreert.
See what I did there…
Laat het allemaal wat los boys, geniet van het weer, de frisse lucht en veeg uw gat af met de rest.