Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij een combinatie van gemiddelde van de afgelopen 4w en HR per km. Met een nadrukken op het één of het ander (lange trage gaan minder meetellen dan korte snelle).Polar:
Zeer veeleisend - Trainingsbelasting
Amper 11 km, HR 144 - 5:49 noemt Polar al zéér vééleisend?En dan moet je weten dat ik sinds zondag niets meer heb gelopen.
Op basis van wat berekent Polar dit eigenlijk?

Zoals Loser al zei: op basis van uw prestaties de afgelopen 4 weken en uw gemiddelde Running Index (die dan weer gebaseerd is op uw hartslag).Polar:
Zeer veeleisend - Trainingsbelasting
Amper 11 km, HR 144 - 5:49 noemt Polar al zéér vééleisend?En dan moet je weten dat ik sinds zondag niets meer heb gelopen.
Op basis van wat berekent Polar dit eigenlijk?
Ah ok, want qua gevoel was deze loop van vandaag een fluitje van een cent. Ik was 11km lang in volle zinnen aan het praten tegen mijn looppartner.Zoals Loser al zei: op basis van uw prestaties de afgelopen 4 weken en uw gemiddelde Running Index (die dan weer gebaseerd is op uw hartslag).
Wel... ik heb eigenlijk exact hetzelfde gevoel.Omnikron is opspoorbaar door de standaard PCR dus waarschijnlijk niet dan. Bij sommige mensen is een besmetting desondanks er soms geen ernstige klachten zijn, nefast voor de conditie.
Wel... ik heb eigenlijk exact hetzelfde gevoel.
Ik heb niet afgezien van corona, maar conditioneel lijkt er toch e.e.a. niet goed te zijn. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, maar ik ben 6 weken na mijn besmetting conditioneel nog steeds zwak.

Laat die data, tempo’s, cijfers, enz… gewoon los. Luister naar uw lichaam en smijt al de rest in de vuilbak!

How how, we zitten hier wel op een gaming forum vol met datanerds he, we zijn niet allemaal van die groengezinde hippies die op gevoel lopen en meer naar de koeien dan naar hun horloge kijken
![]()
eerste keer dat ik er van hoor. Open start vind ik persoonlijk niks aan, bovendien een parcours dat ik tijdens de middag op het werk vaak loop, maar dan gratis ofja ik krijg er zelf geld voor. en 18 en 26 EUR voor respectievelijk 10 en 20 km kan wel weer tellen...Iemand die de 23ste de Parkloop loopt? Wie dan een afgepeigerde loser langs ziet komen, gelieve niet te pootjelappen.
Ja, dat wel. Ik zou er toch de 10 doen, omdat ik nog een tempoloop van 10km moet doen, en ik het wel tof vind om er zo eentje in te steken voor m'n doelen. En ik ken het Rivierenhof goed, maar de andere kant niet zo. Ben nog niet echt in vorm, maar mijn PR is ook zo scherp niet dat ik er sowieso nooit aan kan. En dan is zo'n tussenwedstrijdje tof.eerste keer dat ik er van hoor. Open start vind ik persoonlijk niks aan, bovendien een parcours dat ik tijdens de middag op het werk vaak loop, maar dan gratis ofja ik krijg er zelf geld voor. en 18 en 26 EUR voor respectievelijk 10 en 20 km kan wel weer tellen...
Om het helemaal ingewikkeld te maken: Het heet blijkbaar wel Antwerp Park RunIk verschoot ook van de prijs, toen ik het zag. Parkloop niet te verwarren met Parkrun:
Deze organisatie zou beter ook naar België komen. Eenmalig inschrijven, altijd deelnemen met dezelfde chip voor tijdsmeting, steunt volledig op vrijwilligers. Zo goed als gratis: