Iemand die de 23ste de Parkloop loopt? Wie dan een afgepeigerde loser langs ziet komen, gelieve niet te pootjelappen.
Ik stort €1 aan KOTK elke keer dat er iemand @Loser pootje lapt tijdens de Parkloop.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die de 23ste de Parkloop loopt? Wie dan een afgepeigerde loser langs ziet komen, gelieve niet te pootjelappen.

1 euro dan nog maar!!! Dat vind ik er nog het ergste aanIk stort €1 aan KOTK elke keer dat er iemand @Loser pootje lapt tijdens de Parkloop.![]()

Ge zien het succes van de P&A Ban, zou mij dat wel eens veel geld gekost kunnen hebben1 euro dan nog maar!!! Dat vind ik er nog het ergste aan![]()

Daar straks loopke gedaan. Na een maand kan ik zeggen da ik 3km aan een stuk kan lopen, weliswaar op een heel traag tempo maar dat is voor mij nu niet van belang. Eerst wil ik gwn de kilometer targets halen, het tempo volgt later wel.
Wat mij vooral fysiek nog wat tegenhoudt is mijn onderrug, die verkrampt best snel en das ook redelijk pijnlijk.
Nog nooit in in de 16 jaar dat ik loop omver gereden en dat zelfs in Antwerpen niet, ik wil niet weten in welke gevaarlijke achterbuurten je je begeeft Makila!
Ik heb dat jarenlang ook zelden voor gehad hoor, maar de laatste weken is het echt erg geworden. Plots de ene wagen na de andere die niet uit zijn doppen kijkt + regelmatig een wagen zonder lichten aan die voorbij gereden komt.Nog nooit in in de 16 jaar dat ik loop omver gereden en dat zelfs in Antwerpen niet, ik wil niet weten in welke gevaarlijke achterbuurten je je begeeft Makila!

Itegem / Heist Op Den Berg en omstreken. T'is hier niet overal goed verlicht maar dan nog ... mijn verlichting zou toch voldoende moeten zijn, voor chauffeurs om mij van ver al te zien.Nog nooit in in de 16 jaar dat ik loop omver gereden en dat zelfs in Antwerpen niet, ik wil niet weten in welke gevaarlijke achterbuurten je je begeeft Makila!

Dat is toch ook verplicht? Wandelen en lopen aan de linkerkant van de weg?Ik loop altijd tegen het verkeer in zodat ik altijd zelf kan anticiperen op wat er naar mij toekomt, ook op het fietspad. Het is ongelooflijk hoeveel gekken er rondrijden op een eBike. Die wil ik niet in mijn rug laten naderen.
Daarnaast loop ik met aeropex aftershokz zodat ik het verkeer rond mij ook altijd kan horen.
Heb het laatste jaar twee keer bijna prijs gehad. Gelukkig elke keer kunnen anticperen omdat ik ze zag aankomen.

Met daarbij de melding "no signal" 
Dat is toch ook verplicht? Wandelen en lopen aan de linkerkant van de weg?
Hoeveel mensen ik bij elke loop dat fout zie doen, niet te geloven eigenlijk. Ge zou op den duur beginnen denken dat ge zelf aan de foute kant aan't lopen zijt![]()
Is dus inderdaad verplicht. Maar er zijn heel veel mensen die daar fouten tegen maken.42.2.2. Zijn er geen begaanbare trottoirs of bermen, dan mogen de voetgangers de andere gedeelten van de openbare weg volgen.
1° Wanneer de voetgangers het fietspad volgen, moeten zij voorrang verlenen aan de fietsers en bromfietsers.
2° Wanneer de voetgangers de rijbaan volgen, moeten zij zich zo dicht mogelijk bij de rand van de rijbaan houden en behoudens bijzondere omstandigheden links in de door hen gevolgde richting gaan.
Klopt. Dit scenario is voor mij wél niet van toepassing, want ik ben omver gereden op het voetpad aan de linkerkant van de weg (vandaag). De wagen kwam van links uit een zijstraat en had géén voorrang.
Is dus inderdaad verplicht. Maar er zijn heel veel mensen die daar fouten tegen maken.
Ik raad je aan om wat spieractivatie rond je core te doen voor je begint aan je training. Dat kan zeker helpen! Dat, en opbouwen…Wat mij vooral fysiek nog wat tegenhoudt is mijn onderrug, die verkrampt best snel en das ook redelijk pijnlijk.