Het is het seizoen van de loopjes, duidelijk! Plezant! Ik vrees alleen dat ik me weer heb laten ompraten, en te veel hooi op de vork heb genomen... Is er nog iemand die 29/08 de Red Star Run loopt hier? Ik ga de 10km doen! Om alsnog een nieuw PR neer te zetten op de 10km, na 2 pogingen waar ik niet heel tevreden van was.
Maar de week erna is de 100km-run (5/09, iedereen welkom om te supporteren in Koksijde! Er komt nog een topic), en de week daarna de Antwerp Night marathon. Ik doe wel maar de halve, maar dat wordt wel pittig. De 10km erbij overleef ik wel, is wat schuiven met de trainingen, maar die past nog wel verbazend goed.
In verband met de Night Marathon had ik nog wel een vraagje, om een probleem van vorige keer voor te zijn: Hoe vinden jullie de juiste pacers, die met de juiste vlaggen? Ik heb de 10 Miles gelopen, en dat was zo'n gedrum aan de start dat ik niet kon kiezen waar ik stond. En eens vertrokken, moet je dan stukje wandelen en zo... En dan vind je die pacers toch nooit meer terug? Ik heb er geen gezien, en ben eigenlijk de hele loop mensen aan het inhalen geweest tot een paar kilometer voor het einde. Ik zou binnen mijn tijd geëindigd zijn, maar was geen vlag tegengekomen

Maar de week erna is de 100km-run (5/09, iedereen welkom om te supporteren in Koksijde! Er komt nog een topic), en de week daarna de Antwerp Night marathon. Ik doe wel maar de halve, maar dat wordt wel pittig. De 10km erbij overleef ik wel, is wat schuiven met de trainingen, maar die past nog wel verbazend goed.
In verband met de Night Marathon had ik nog wel een vraagje, om een probleem van vorige keer voor te zijn: Hoe vinden jullie de juiste pacers, die met de juiste vlaggen? Ik heb de 10 Miles gelopen, en dat was zo'n gedrum aan de start dat ik niet kon kiezen waar ik stond. En eens vertrokken, moet je dan stukje wandelen en zo... En dan vind je die pacers toch nooit meer terug? Ik heb er geen gezien, en ben eigenlijk de hele loop mensen aan het inhalen geweest tot een paar kilometer voor het einde. Ik zou binnen mijn tijd geëindigd zijn, maar was geen vlag tegengekomen

Bij mij is de opwarming cruciaal om mijn HR onder controle te houden. De eerste kilometer loop ik supertraag, hartslag goed traag. Anders is het de hele loop puffenIk gisteren toch 3x
Terug tocht van m’n werk verliep ook niet heel vlot, meteen een hartslag van 180 terwijl ik aan dat tempo meestal maar rond de 165 zit. Wel niet deftig opgewarmd, misschien heeft dat er iets mee te zien, geen idee.
Soit dan toch 26km in de benen op één dag, volgende week zal cruciaal zijn en bepalend of ik al dan niet de marathon loop, voorlopig zie ik het niet zitten.![]()

Maar misschien doen de meesten het niet zo, dan?

En dat was dan voor 3u30min te kunnen halen. Ik wilde niet sneller lopen dan 4min25sec want dan was ik ontploft voor de wedstrijd begon.
.
. Donderdag terug een 12km loopje en dan zaterdag een 32km loop om af te ronden. Ik heb dezelfde sportdrank (aa drink iso lemon) gekocht zoals tijdens de Antwerp night marathon, en zal hier zaterdag nog eens mee trainen in combinatie met wat gelletjes.