Algemene Loopthread

Deh, kunnen lopen zonder problemen een aangepaste tempoduurloop van 15 km.

Nu nog van stretchen een routine maken en hopelijk kunnen we blessurevrij verder trainen naar het doel.

Kortingsbon van Runners' lab van shiftyke is niet voor online gebruik dus nog steeds op zoek :)
Ik heb een jaarabonnement op https://www.keller-sports.be/
Dus ik krijg daar 10% korting op loopschoenen (+ gratis verzending) .. ik kan altijd iets regelen daar
(T'is niet dat ik uw geld ga stelen, ik ben vrij bekend hier qua echte naam onder de lopers hier ;))

Ik weet niet welk type loopschoenen, je nodig hebt, en of ze daar goedkoper zijn dan bij Runners' lab?

Nevermind je bent blijkbaar niet meer op zoek - zolang je maar loopschoenen hebt hé :D

Lekker vettig op de TDF 😁 blijft een supertoffe trail. Er gewoon van genoten en de 24k die eigenlijk maar 23k was gefinisht in 3u33. En maar 1 kleine regenbui over ons gehad 🤓

Lekker vettig op de TDF 😁 blijft een supertoffe trail. Er gewoon van genoten en de 24k die eigenlijk maar 23k was gefinisht in 3u33. En maar 1 kleine regenbui over ons gehad 🤓

Amai 3,5 uur voor 24K zegt genoeg over de omstandigheden en hoogtemeters :bow:

Morgen voor de eerste keer naar het werk lopen en 's avonds weer terug (30K in totaal), hopelijk moet ik niemand opbellen om me te komen depanneren :unsure:

Laatst bewerkt:
Gisteren gaan lopen na 24 uur wakker te zijn en een nacht en flexijob gedaan te hebben.

Het was op t gemak maar ik voelde me als een zombie uit the walking dead vanaf kilometers 6.

Wat bezielt u dan ook om dan te gaan lopen? :p
Had nog 3 trainingen opstaan en had al een zware geskipt.

Dus de minst zware van de 3 opgezet omdat ik dacht dat dat zou lukken en om nadien geen drie zware achter elkaar te hebben.

Vandaag interval opstaan. Zien of dat lukt met de omschakeling van nacht naar vroege en een nacht slaap minder.

Veilig en wel na 16km lopen aangekomen op mijn werk :woohoo:

Hartslag was wel zeer hoog vanaf minuut één, misschien omdat ik geen ochtendmens ben :unsure:

Terug
Bovenaan