Beter wat minder verdienen en een goede looptraining kunnen doen, is goed voor de mentale gezondheid.Beter wat bijverdienen dan een week thuis met mijn vingers te draaien.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter wat minder verdienen en een goede looptraining kunnen doen, is goed voor de mentale gezondheid.Beter wat bijverdienen dan een week thuis met mijn vingers te draaien.

Misschien extra bagage mee?Veilig en wel na 16km lopen aangekomen op mijn werk
Hartslag was wel zeer hoog vanaf minuut één, misschien omdat ik geen ochtendmens ben![]()
Misschien extra bagage mee?
Ik vond dat altijd wel fijn spaart je de reistijd ook uit omdat je al aan het lopen bent.

Als ik nu moet kiezen tussen geld verdienen of lopen dan is de keuze toch snel gemaaktBeter wat minder verdienen en een goede looptraining kunnen doen, is goed voor de mentale gezondheid.![]()

Dat ik mijn gezin voorzie van al het nodige en iets extra is ook goed voor mijn mentale gezondheid.Beter wat minder verdienen en een goede looptraining kunnen doen, is goed voor de mentale gezondheid.![]()
Gezin komt op de eerste plaats. Werken als tweede en lopen als derde voor als er tijd is.Als ik nu moet kiezen tussen geld verdienen of lopen dan is de keuze toch snel gemaakt
Ik loop graag, maar ik steek er meer aan toe dan dat ik eraan verdien. Ik skip dus graag eens een training om geld te verdienen. Alleen moet de balans wel correct zijn, werken volledig ten koste van het lopen is een no-go.
Ik zit nu aan 12 euro per uur. Groenten en fruit verkopen. Van 6h tot 14h is dat dan met opbouwen en afbreken. Het is harder werken dan mijn vaste nacht als verpleegkundige.Knap dan!
Geen benul wat die flexijobs schuiven eigenlijk. Heb daar sowieso geen zin in. 1 werkplaats is al meer dan genoeg.

Maar hoe lang heb je niet gelopen?Voor het eerst terug 7km gelopen langs de nete. (wat echt niet veel is hé)
Maar door al die regen onlangs, had er iemand hooi gestrooid, dus eigenlijk liep ik 7km lang over een nat hooiveld.
Shit man! Ik dacht echt dat ik doodging. Hijgen gelijk ne ketter, enorm mottig, zo slap als een vod en ik kon het tempo totaal niet strak houden.
Dan besef ik pas, hoe slecht mijn conditie momenteel is, maar nog erger: hoe weinig loop spiermassa ik momenteel nog over heb.![]()
Ja ik weet het, ik verwacht te veel ineens.Maar hoe lang heb je niet gelopen?
Bijna 2 maand niet gelopen hé, dus dat wreekt zich.
Ik ga elke keer sinds ik terug ben gaan lopen 'figuurlijk' echt gewoon dood.Hoe vaak kan iemand denken dat ie doodgaat? Lt eens een bodyscan maken,weet je gelijk hoeveel spier-en vetmassa je hebt

Bizar dat je dat gevoel had want een gem HS van 146 is toch ok?Voor het eerst terug 7km gelopen langs de nete. (wat echt niet veel is hé)
Maar door al die regen onlangs, had er iemand hooi gestrooid, dus eigenlijk liep ik 7km lang over een nat hooiveld.
Shit man! Ik dacht echt dat ik doodging. Hijgen gelijk ne ketter, enorm mottig, zo slap als een vod en ik kon het tempo totaal niet strak houden.
Dan besef ik pas, hoe slecht mijn conditie momenteel is, maar nog erger: hoe weinig loop spiermassa ik momenteel nog over heb.![]()
Ja ik heb op strava gekeken, ik zag te hard af daarstraks om steeds mijn GPS te controleren.Bizar dat je dat gevoel had want een gem HS van 146 is toch ok?
Hoe vaak kan iemand denken dat ie doodgaat?

Vanmorgen op het gemakje 10k gaan doen. Lekker rustig zo om half 8 s morgens.
Toen zag ik op strava dat een kennis na 80k gestopt is op de utds. Te warm
En net zag ik een kennis die de 100 miles afgewerkt heeft en als 19de geëindigd is.
Vandaag ging het vlotter. Ik zag even hard af, maar ik voelde mij wel goed / het gevoel was beter. Dan is het wel plezant.Bizar dat je dat gevoel had want een gem HS van 146 is toch ok?
Mijn doel is om erbij te geraken en eens zo een ervaring te delen.Mooie vrienden heb jij![]()