Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevonden omdat de vorige record houder erop reageerde (Guillaume Arthus).Karel Sabbe is ook aan het lopen zie ik op de tracking. Heeft die al zijn nieuw project aangekondigd? Was iets van 4000 kilometer en 160000 hoogtemeters of zo’n andere geschifte statistiek in elk geval.
Zeer straf man,proficiat!Mijn doel is alvast bereikt. 50km in een nieuw PR van 3u15 en nog wat.
Ja ben juist thuis. Volledig choco gelopenzie jammer genoeg een DNF staan bij hem
Op Strava zie ik een 42km loop van hem.
.Proficiat! Straffe prestatie hoor.... Oh wat zou ik blij zijn om deze tijd in september op mijn eerste marathon te lopenMijn doel is alvast bereikt. 50km in een nieuw PR van 3u15 en nog wat.

Net terug thuis.Ook toegekomen in houffalize. Trail du barrage 15 km morgen. Niet spectaculair maar een mens moet ergens beginnen
Weer ziet er idd zeer goe uit
Veel succes iedereen en vergeet ni te genieten tijdens het afzien![]()

Net terug thuis.
Amai pffff, best wel pittig. Heb waarschijnlijk meer gestapt dan gelopen
En best wel zeer technisch. Veel rotsen op het parcours, veel steile hellingen en afdalingen waar ge moeilijk kunt lopen.
En dat is dan nog maar 15km. Er zijn er anderen die dit 160km doen![]()

Ja heb een goeie trail gekozen om mee te beginnenKon wel tellen als Trail hé
maar toch een prachtige omgeving hé.
De stukken 'plat' langs de ourthe zijn altijd wat klauteren
Ik zie juist dat de maat waarmee Karry al lang samenliep precies alleen door is. Komaan Karry, you can do it!
Edit: het lijkt er eerder op dat Karry zijn gps wat trager update (laatste signaal is 15min geleden). Dus ze kunnen wel nog samen zijn![]()

Ja kijk. In 2019 (voor Covid) ben ik met een tiental collega's van rond mijn leeftijd een kilometer of 5 gaan wandelen rond de firma. (Allen tussen 40 en 50 jaar oud). Na 1 km kon niemand mij nog volgen en moest ik inhouden en ik ging helemaal niet snel naar mijn mening. (Ik overdrijf graag maar dit is echt waar. Ik werk in de IT sector, dus aan de bureauEn dat is dan nog maar 15km. Er zijn er anderen die dit 160km doen![]()
De meesten daarvan sporten .. NIKS)
Nixke te morgenvroeg. Niemand gaat er hier slapen tot ge aan de finish zijtTot morgenvroeg!

Doe in elk geval zo voort, bakken motivatie te vinden hier!