Succes Karry! Nu alvast m'n hoedje af, geniet ervan!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes Karry! Nu alvast m'n hoedje af, geniet ervan!
.UTMB ... amaai ik heb deze wandelroute ooit gewandeld met de rugzak enkele weken hiervoor. Oneindig veel respect toen ik die atleten zag trainen op het parcours.
Wij zaten daar een 8tal dagen te zweten en af te zien, en dan bepeisde u dat er mensen zijn da deze in 1 trek door doen :-|
Stevig doelSucces man. Ik ga zaterdag een poging ondernemen om een stevig PR op 50km vast te leggen. Doel ligt rond de 3u20
Succes man. Ik ga zaterdag een poging ondernemen om een stevig PR op 50km vast te leggen. Doel ligt rond de 3u20
Iedereen hier succes voor zaterdag!
Ik zal dan trail du barrage doen, 30km.
Kijk al uit naar de verslagen!
Het is heel moeilijk om te omschrijven wat een 100mijl met uw lichaam en geest doet als middle of the pack loper.
Het heeft ook amper nog iets te maken met lopen, je moet gewoon voldoende calorieën binnen blijven krijgen om überhaupt vooruit te geraken, laat staan aan een deftig tempo.
Op een 100km is het moeilijk om dat breekpunt te bereiken omdat je gewoon nog niet met dat slaaptekort zit.
En laten we wel wezen, na 100km is dat echt niet meer plezant en wordt het dus een mentale strijd.

)