Karry98
Well-known member
Ik verkoop trouwens Salomon ultra schoenen.
Heb er 3 keer mee gelopen en ze zitten echt niet goed voor mij.
Maat is 44 2/3.![]()
Chaussures de trail - Chaussures - Trail Running
Salomon Chaussures de trail for Sports. The concentration of Salomon's know-how. A wide selection for recreational and competition practice.www.salomon.com
Voor enkele streekbieren kunnen ze al van jou zijn![]()
Verdorie, een half maatje te klein of ik kocht ze meteen! Zelf nog niet gelopen met de Ultra Pro, maar die leunt heel erg sterk aan tegen de s/lab ultra, 1 van mijn favoriete schoenen.
Waarom bevallen ze u niet echt? De harde demping? Smalle pasvorm?

.

. Ik vermoed dat het daar misschien ook wel mogelijk was geweest een andere weg te nemen, maar er gewoon aan begonnen met het idee dat het niet zo erg zou zijn, en wanneer het dan echt te erg werd, natuurlijk geen zin meer om terug door dat eerste stuk te gaan.
. Ook wel redelijk wat stops ingelast bij waterplassen waar de hond dan eens op haar buik kon gaan inliggen om af te koelen. 'k Ga misschien wel eens op zoek gaan naar een betere heupgordel die ook om mijn billen zit; onze hond trekt soms nogal, wat bergop wel fijn is
, maar bij steile afdalingen niet evident; toch een beetje lage rugpijn vandaag. (Heb haar maar heel de tijd aan de lijn gelaten; toch redelijk veel mountainbikers tegengekomen, wandelaars eigenlijk veel minder dan verwacht)