Zane
Active member
Recent nieuwe nutritie gels gekocht want ze waren op. Altijd al Overstim.s gels gebruikt want ze kwamen in zo'n tube vorm, super handig die dingen. Blijkbaar niet meer te vinden en komen ze nu in die klunzige zakjes (of hoe je het ook noemt). Vandaag 24,6km gelopen dus ideaal om er eentje uit te proberen. Fucking hell man wat een kut gedoe
, trok ik dat lipje er af zonder dat er een opening vormde om uit te drinken
. Moeten stoppen met lopen om dat open te krijgen, wat niet lukte met zweethandjes. Dan maar in de mond gestoken en hard geduwd tot er iets uit kwam. Die tubes waren vrij stevig dus kon je gemakkelijk op knijpen en tegelijk de inhoud naar voor duwen. En nu een gesukkel om alles er uit te krijgen.
Zal volgend weekend dan nog maar eentje uitproberen om mijn gel inname tijdens het lopen wat te oefenen, of dat gaat serieus wat frustraties opleveren tijdens de halve op 6 oktober..
, trok ik dat lipje er af zonder dat er een opening vormde om uit te drinken
. Moeten stoppen met lopen om dat open te krijgen, wat niet lukte met zweethandjes. Dan maar in de mond gestoken en hard geduwd tot er iets uit kwam. Die tubes waren vrij stevig dus kon je gemakkelijk op knijpen en tegelijk de inhoud naar voor duwen. En nu een gesukkel om alles er uit te krijgen.Zal volgend weekend dan nog maar eentje uitproberen om mijn gel inname tijdens het lopen wat te oefenen, of dat gaat serieus wat frustraties opleveren tijdens de halve op 6 oktober..
Ik was wel gefrustreerd omdat aan de start er een smalle opening was / hekje waardoor maar een beperkt aantal lopers tegelijkertijd kon starten (de mensen die mee liepen kunnen dit bevestigen) waardoor je dus asap moest liggen drummen bij de start en je niet meteen positie kon kiezen.

(Ja met borstband)

de Antwerp marathon was ook ooit 100m te kort, waarschijnlijk door de tunnels niet goed geregistreerd. No way dat ik ging stoppen en geen marathon op Strava kon zetten. Wel vervelend dat ik nadien moest terugkeren achter m’n medaille .