Garmin 745. Ik weet niet of het sinds een update is, kan wel!Welk type heb je?
Want er zijn problemen met de firmware van sommige Garmin forerunners die voor een snellere leegloop van de batterij zorgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Garmin 745. Ik weet niet of het sinds een update is, kan wel!Welk type heb je?
Want er zijn problemen met de firmware van sommige Garmin forerunners die voor een snellere leegloop van de batterij zorgen.
Ik heb daar eens de battery widget with automatic charge detection voor geïnstalleerd. Dan kan je opvolgen hoe snel je batterij leeg loopt. Ik zag zelf spoken, de mijne )945 forerunner) gaat ongeveer 6 dagen mee maar ik sport dan ook gemiddeld 1,5h per dag. Vind ik best oke danHm… de laatste tijd merk ik vaker dat de batterij van mijn Garmin meer af is dan ik verwacht. Natuurlijk begin ik er nu op te letten en lijkt het nog ergerhet kan zijn omdat ik er nu ook mijn Stryd aan koppel, maar ik zit rond de 10% per training van pakweg 30-40min. Heb er nu 2 gedaan vandaag van een dik uur en zit aan 77. De tweede kracht, dus zonder Stryd. Is dat veel sneller af dan normaal, of zie ik spoken?
garminrumors.com
Ik heb de 7 fenix pro en draait perfect, nog nooit enig issue gehadGarmin hun software updates zijn tegenwoordig echt dikke shit. Ik lees niks dan negatiefs. Ik kocht in juni een Fenix 7pro en deed onmiddellijk een update naar de laatste software en ik slaagde hierdoor niet eens om mijn watch te configureren. Ik kreeg constant een foutmelding als ik moest connecteren met internet/wifi. Uiteindelijk online een manier gevonden om terug te zetten naar de vorige software versie (16.22). Toen werkte alles naar behoren. Sindsdien kijk ik uit naar een volgende update, maar telkens als er eentje uitkomt dan lees ik niks dan negatieve feedback over vastlopers, foutmeldingen en snel leeglopende batterijen.
Enorm teleurstellend want ik ben altijd al heel enthousiast geweest over Garmin en gebruik hun toestellen al jarenlang.
Amai, ik heb dezelfde en ik zou het maar een week trekken denk ik met die batterij.Ik heb de Forerunner 965 en tot nu ook geen problemen. Met een volle batterij doe ik (net geen) twee weken, inclusief 4x hardlopen per week verdeeld over 50-60 km.
Had hem laatst opgeladen op de 22e omdat ik toevallig zelf zo'n testje wou doen hoe lang die het volhoudt. Nu staat die op 11%, mocht ik geen tapering gedaan hebben sinds vorige zondag had ik hem al moeten opladen.Amai, ik heb dezelfde en ik zou het maar een week trekken denk ik met die batterij.
Ik probeer godver al weken een parkingplaats te reserveren maar lukt me nietIk dacht dat er morgen nog een paar BG'ers starten in Brugge? Alleszins succes aan diegenen! Heb mij uiteindelijk een plaats gereserveerd bij de interparking aan het station ipv met de trein te komen. Ik mik op sub 1u40 op de halve dus ga mij achteraan startvak 3 zetten, misschien in het begin of grotendeels de blauwe vlag pacers volgen en nadien voelen hoe de benen zijn.
Had hem laatst opgeladen op de 22e omdat ik toevallig zelf zo'n testje wou doen hoe lang die het volhoudt. Nu staat die op 11%, mocht ik geen tapering gedaan hebben sinds vorige zondag had ik hem al moeten opladen.
doe morgen ook mee met de halve. Richttijd sub 1h25 maar kan en mag hopen op 1h23 denk ikSucces!Vertrek ook zo meteen naar Brugge voor HM, al is mijn target eerder tussen 2u en 2u10 max. eerste HM poging ooit was 2:18 dus daar kan zeker wat vanaf. Maar sub2 haal ik al niet, dat tempo kan ik maar voor 5km volhouden

Proficiat met je tijd!Succes!
Ook aan alle andere leden!