Ik ben het op zich met het meeste van MrKendl wel eens, hoewel ik nog altijd niet akkoord ga met het zogenaamde verschil tussen een daadwerkelijk gemeten grootheid van een pedaal vs een daadwerkelijk gemeten grootheid (versnelling) van een schoen, maarbon

Tot op zekere hoogte is dat niet meer dan semantiek. Ik wou alleen maar even aanduiden dat het verschil niet zo zwart-wit is als wel vaak wordt aangegeven: het ene is berekenen en het andere meten. Bwa
Maar de grote beperking van Stryd is zeker de ondergrond. En dat zeggen ze zelf ook. Een ondergrond zal nooit in rekening worden gebracht, en zodra je wisselt van ondergrond in die mate dat het verschil maakt in je prestatie (aangestampt pad vs asfalt maakt nu niet veel uit), zijn de loopjes niet meer met elkaar te vergelijken. Als je altijd loopt op zand, kun je er niet plots iets uithalen over je prestaties op asfalt, of omgekeerd.
Schoenen, dat is een beetje relatiever, maar hier geldt voor een stuk hetzelfde. Ik heb een wedstrijdschoen en een gewone schoen. Dat ontloopt elkaar niet zo veel bij mij dat het echt merkbaar wordt.
Maar bij het Strydprotocol horen de maandelijkse testloopjes. Die doe ik ook altijd op m'n wedstrijdschoen, net zoals ik hoogintensieve trainingen ook op wedstrijdschoenen doe. Dus daar merk ik geen problemen: de wattages die Stryd aangeeft en targets voor wedstrijden zijn voor 90% gebaseerd op die testloopjes en dus de wedstrijdschoen.