Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfoe... 35km! Dat is een heel stevigeVeel beterschap!
Morgen één van de zwaarste trainingen van m'n schema op de planning: 35km in totaal (20km steady +10km MP + 2km tempo/threshold + 3km cooling down). Ben eens benieuwd.
je "steady" en MP ontlopen elkaar waarschijnlijk niet zo gék veel? Of is dat anders bij jouw snelheden? Die 2km threshold doet al pijn als ik ze lees wel 
En gisteren verkouden geworden... NOOOO. Nu goed, nog 16d voor de loop, ik denk dat ik mijn lange duur toch gewoon ga doorduwen, en dan stilletjes de taper in sukkelen.
). Blijkbaar schatten zij het hoger in.Morgen één van de zwaarste trainingen van m'n schema op de planning: 35km in totaal (20km steady +10km MP + 2km tempo/threshold + 3km cooling down). Ben eens benieuwd.

). Een visite aan Runners Lab later en buiten gewandeld met Brooks Ghost (die ik al enkele jaren gewoon ben) en voor de verandering Saucony Tempus voor de interval/tempo loopjes. Had net zoals vorig jaar ook Hoka's geprobeerd voor tempo loopjes maar die liggen mij echt niet, denk dat mijn tempo daar nog wat te traag voor is om die echt tot hun recht te laten komen. Ze waren een beetje bol in het midden en aan de hiel voelde alsof er een stuk af was 
Pfoe... 35km! Dat is een heel stevigeje "steady" en MP ontlopen elkaar waarschijnlijk niet zo gék veel? Of is dat anders bij jouw snelheden? Die 2km threshold doet al pijn als ik ze lees wel
![]()
Asfalt loop - Duurloop
Bosloop - Duurloop
En wat wil jij bereiken met deze giftige opmerking?En welke discussie wil je hierover voeren?
Het is OK. We hebben een lange historiek samenEn wat wil jij bereiken met deze giftige opmerking?
Ik wilde gewoon even wat statistieken posten.
Same here. Ik was vandaag iet of wat vermoeid. Dat zie je ook aan mijn waarden hierboven.Mijn 32K voor Gent zit er bij deze ook op. Ging vlot, stabiel tempo, stabiele hartslag. Meer kan ik niet wensen
Was wel derde loop op 48u tijd, 63K in totaal. Beetje vermoeidheid maar eerlijk, had ik 36K moeten doen, het was ook wel gelukt.
zo basic voelde het nochtans niet.Volgende week 20k maredsous, na mijn blessure, de voorbije weken toch wat training op gang kunnen trekken.
Conditioneel zit ik top, goed wat 15k's gelopen aan 4:20 gemiddeld afgelopen week, met toch heel wat km's rond de 3:40-50.
Momenteel nog niet aan't pushen, struggle toch nog steeds wat met de knie als ik lang aan hoger tempo loop. Echt geen idee dus wat ik er zondag uit kan halen.
Hopen dat ik m'n doel haal om 'm sub 1:20 te lopen, anyways, we zien wel waar we uitkomen.

En wat wil jij bereiken met deze giftige opmerking?
Als Makila gewoon zijn vooruitgang of stats wil tonen, dan doet die dat maar...

Ik heb onlangs de griep gehad. Dat zal zeker niet geholpen hebben. Mijn basisconditie is ook zeker niet slecht te noemen maar het is inderdaad nog niet voldoende (dat kan nog een heel pak beter). Ik ben daarmee akkoord.Als ik uw laatste training zie dan zie ik vooral een chronisch tekort aan basisuithouding.
Ik doe rugoefeningen en ik ga nog naar de kine voor versterkende oefeningen te doen.Doe je nu al naast je looptrainingen iets ander qua training? Kracht, flexibiliteit of een andere sport?
Volgende keer denk ik dat ik ‘m aan mij voorbij laat gaan, ook al is het de langste duur van 3w voor de race.