Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste in 14u50 ofzo gefinisht las ik?toch beetje zenuwen voor straks, opgestaan met wat keelpijn en lichte verkoudheid, eigenlijk al gans de week wat aan het sukkelen...
body battery slechts 85% bij opstaan, HRV middelmatig... 't zal dus pittig worden vannacht!
we tof om op die live tracking te zien aan wat voor een zot tempo die eersten aan het gaan zijn(https://bellogallico100.legendstracking.com/)

Ja idd, record van Ivo serieus verbeterdDe eerste in 14u50 ofzo gefinisht las ik?![]()

Ik heb het uiteindelijk gehaald in 10u51, zonder de tussenstops 10u16, maar oh my god wat was het zwaar...Ik heb mijn pacepro op 10u45 ingesteld, pauzes inbegrepen, geen flauw idee of dat realistisch is,… ik zal het morgen weten te zeggen
Hier ben ik ook wat conditie kwijtgespeeld door een lichte verkoudheid, een gebrek aan slaap (ik heb 3 weken verlofDe luchtweginfectie van 2 weken terug heeft toch wat roet in het eten gegooid.
) en nu problemen met mijn rechteroor. Ik probeer wel nog minstens 20 km per week te lopen zodat niet 'alles' weg is.Ik heb het uiteindelijk gehaald in 10u51, zonder de tussenstops 10u16, maar oh my god wat was het zwaar...
Ploeteren door de modder kost echt gigantisch veel krachten en heb dan ook nog eens 3x dezelfde enkel omgeslagen... Meerdaalwoud in den donker is niet gemakkelijk
Wel supertoffe ervaring, heel blij dat ik heb kunnen volhouden en toffe babbels onderweg gehad. Ook de bevoorradingen en crew waren absoluut top!
Lessons learned voor de volgende: toch beter trainen op het innemen van gellekes/bars etc -> had er 31 voorzien, maar uiteindelijk slechts 17 van gebruikt, weliswaar wel Cola gedronken om de bevoorradingen en vooral de croque monsieurs in Bierbeek hebben mij een enorme boost gegeven.
't zou een droom zijn om ooit eens een 100 miler te kunnen doen maar weet toch niet of ik mentaal sterk genoeg zou zijn om deze te kunnen doen, opnieuw datzelfde toertje maar dan tegenwijzerzin... wetende welke miserie (Pecrot) je gaat tegenkomen... hmmmmm
. Momenteel loop ik tussen de 60 en 80km per week, maar wel geen meter vlak. Ik post wel alleen nog op Strava wanneer ik foto’s neem, anders vind ik het te saai. De laatste tijd ook veel meer beginnen mountainbiken.Iemand die de Corrida meedoet in Leuven?
Garmin connect vraagje op gsm.
Tot voor vandaag download ik een route op gsm, ga naar garmin connect, duw op koers, importeren en zoek bestand, selecteer en push dit naar men fenix 7.
Vandaag vond ik echter de importeer knop nergens, dan maar op laptop geïmporteerd en via gsm gepusht naar fenix 7.
Wat doe ik fout?
Great Escape ziet er inderdaad tof uit, maar opnieuw zo'n start om middernacht, en dus grootste deel van de wedstrijd niets zien van de natuur...Met de Bello Gallico ervaringen hier, dacht ik voor het eerst sinds lang nog eens langs te komen op BG en iets te posten.
Eerst en vooral @Spooky dikke proficiat, ik had het op Strava al zien passeren, maar zeer knap gedaan. Ik blijf de Bello Gallico met voorsprong de smerigste, lelijkste, zwaarste, saaiste, vuilste, mentaal zware, enz… ultra in België vinden. Geen kloten te zien, veel te veel modder, veel te weinig hoogtemeters… Als de vrijwilligers niet zo geweldig zouden zijn, het zou echt op niets trekken. Knap dat je het tot een goed einde hebt gebracht! Hetzelfde voor @Semi op de 100 mijl afstand overigens, chapeau!
Om op uw idee te antwoorden om ooit een 100mijl te doen: Zo spectaculair is dat niet als je gewoon wil finishen, maar bereid u wel voor op een zeer lang en saai trainingsblok. Moest je er ooit eentje uitkiezen, pak dan aub iets in de Ardennen (niet tijdens de wintermaanden) waarbij je niet 2x dezelfde lus doet. Great Escape bijvoorbeeld of wacht tot 2025 wanneer de GTLC met hun nieuwe ultra afstand gaat komen. Het is zoveel gemakkelijker wanneer je kan genieten van de Ardeense pracht.
Zelf ben ik ondertussen weer aan het opbouwen en ben ik eigenlijk best tevreden van de conditie. Ik ga mijn levensverhaal hier niet uit de doeken doen, maar diegenen die mij op Strava volgen zien wel dat ik alleen nog in de Belgische Ardennen en Luxemburg loop. Momenteel loop ik tussen de 60 en 80km per week, maar wel geen meter vlak. Ik post wel alleen nog op Strava wanneer ik foto’s neem, anders vind ik het te saai. De laatste tijd ook veel meer beginnen mountainbiken.
Anyway, veel knappe prestaties en vorderingen te lezen hier de laatste maanden, zeer fijn om te zien.
Doe zo verder allemaal!
Ooh ja, geen stress allemaal, ik ben dan niet meer echt actief, mijn liefde voor koeien is nog altijd even groot. Sommige zaken veranderen niet.
Wedstrijd ging niet goed. Ik bleek toch nog wat last te hebben van de sluimerende infectie. Na de koers heb ik nog de hele avond alles bijeengehoest, kon amper uitlopen en stond op kotsen aan de meet. Maar... ik ben wel content.Na twee weken rustig aan doen door een sluimerende en niet volledig doorbrekende infectie en een gebrek aan kwalitatieve slaap, heb ik gisteren weer meegetraind op de club. Ik heb nog wel met overschot gelopen. De kortere intervals liep ik op gevoel waarbij het tempo achteraf bekeken niets verschilde van wat ik anders loop op die afstanden op training (), en bij langere tempoblokken sloot ik aan bij een groepje dat normaal 15-20"/km trager loopt dan ik en ook dat voelde ontspannen aan.
Het betert net op tijd, want ik wilde komend weekend nog eens een wedstrijd meepikken.![]()

).ik ook, 28 maart de volgende stapPre-registratie EK marathon BXL heb ik net gedaan.