Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgend jaar als ik 1 toerke van 21,1km doe (HM) dan moet ik mij reppen of de winnaar van de marathon die gelijktijdig start met mij, loopt mij 2x voorbij vooraleer ik de finish haalIn 2024 duiken we onder de 2u, schrijf het maar op![]()

Na mijn HM ga ik mij denk ik wat toeleggen op trainingen om mijn hartslag te verlagen. Als iemand nog tips heeft of goede online bronnen (YouTube filmpjes ofzo), laat maar weten.![]()

In het UZA is de ECG verplicht als je geen recente ECG kan voorleggen, vooraleer je een lactaattest doet. Misschien is dit elders ook zo. Dit ter randinfo.Iemand aanraders voor cardiogram/lactaattest? Regio tussen Brussel en Gent.
Tmoet van mevrouw Parabellum (zo'n cardiogram, de lactaattest is voor mezelf).
Een week geleden had ik het even lastig tijdens mijn LSD loop op zondag. Maar toen heb ik dus zaterdag / zondag gelopen.Ik heb voor de eerste keer eens een "dubbeldekker-lsd" gedaan, zaterdag 33 km met 550 hm, en zondag dan nog eens 21 km,... en laat ons zeggen dat ik het wel voel nu![]()
Ik heb voor de eerste keer eens een "dubbeldekker-lsd" gedaan, zaterdag 33 km met 550 hm, en zondag dan nog eens 21 km,... en laat ons zeggen dat ik het wel voel nu
maar wel zelfde gevoel als bij @eniac : die lange runs zijn echt tof, vooral bij deze najaarszomertemperaturen
volgend week nog eens 2 zware lsd's en dan min of meer rust tot Bear Trail op 28/10
Pfff, 54km op 2 dagen en zelfs dat dus nietEen dubbeldekker is twee looptrainingen op dezelfde dag…

Pfff, 54km op 2 dagen en zelfs dat dus niet![]()
100 meter & 100 meter trainingen op één loopdag is een dubbeldekker!Een dubbeldekker is twee looptrainingen op dezelfde dag…

HM van Gent, eind maart?Ik heb de afgelopen maanden wat getraind voor de spartacus run dit weekend. Is maar 10km maar ook krachtoefeningen gedaan.
Daarna ga ik voor mezelf weer een nieuw (mentaal) doel nodig hebben, en ben wat aan het denken om te trainen voor een HM ergens volgend jaar.
Geen idee wat realistisch is qua timing en welke er allemaal zijn in bv zomerperiode of najaar. Marathon van brugge is volgende week dus volgend jaar dan ook ergens begin oktober vermoed ik. Al lijkt me dit lang trainen voor een HM.
Aan de andere kant heb ik nog nooit veel meer dan 10km gelopen, en zelfs die 10km kan ik op 2 handen tellen dit jaar
Dan ga je al echt naar ziekenhuis/sportdokter of groot centrum moeten kijken.Iemand aanraders voor cardiogram/lactaattest? Regio tussen Brussel en Gent.
Tmoet van mevrouw Parabellum (zo'n cardiogram, de lactaattest is voor mezelf).