Zalig,
kan beyondgaming ons niet sponsoren om eens in de toekomst samen deel te nemen aan UTMB?
Elk een stukje dan?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zalig,
kan beyondgaming ons niet sponsoren om eens in de toekomst samen deel te nemen aan UTMB?

Zalig,

Ik kende het parcours en was dus idd wijselijk wat meer vooraan gestart.. maar goed ook. Ik ben vooral blij dat ik nog naar het toilet ben geweest toen ik mijn nummer ging gaan afhalen om 7h30 want idd net voor de start stond er zeker 100 man in de rijUiteindelijk in 2u06 gefinisht (Strava tijd). Was op zich wel leuk om te doen, maar ik heb de fout gemaakt in het begin achteraan te staan. Alles liep vast in een trechter vlak na de start.
Sommige stukjes had ik achteraf gezien sneller kunnen afmaken, dus ik had wel onder de 2u kunnen duiken. Al bij al wel tevreden. Voor mij wat het vooral bedoeld eens te proeven van een georganiseerde trail.
Op naar de volgende!
@MBoddin04 wat was jouw eindtijd op de 28?
Ps: wel te weinig toiletten voorzien... Ben dan maar aan de lokale garage gaan vragen of ik zijn toilet eens mocht gebruiken![]()

Eerlijk, ik weet niet of alle beetjes wel echt helpenNu ik meer ben aan het lopen begin ik weer last te krijgen van mijn bovenbenen. Het is niet zozeer op één punt maar gewoon een lichte stekende pijn. Ik denk ontsteking of overbelasting ofzo. Beide benen hebben er last van.
Zijn er supplementen die ik kan nemen om mij hier beter tegen te wapenen? Ik las iets over kurkuma? Of zijn er van die all-in-one tab's voor lopers/fietsers die jullie kennen
Alle beetjes helpen zou ik denken... is momenteel echt een rem op mijn vooruitgang en ben pas begonnen met mijn schema![]()
Kurkuma en vooral rode vruchten (cranberry, rode kersen...) zijn goed tegen ontstekingen. Maar het is natuurlijk maar de vraag of het dat ook echt is. En wat goed is tegen ontstekingen, werkt averechts als je spieren wilt kweken of vooruitgang wilt boeken... Natuurlijk minimaal, maar toch.Net terug van de kine, een van de laatste sessies. Heb hem gezegd wat de sportarts zei, en gevraagd wat ik zou doen: homegym of fitness. En hij zou het houden bij wat kettlebells extra, een yogabal en misschien een extra elastiek. Voor de rest ligt hier ook nog wel wat van m'n andere blessuresVoor het gezondheid stukje: geen plaats voor een homegym? Je hebt eigenlijk weinig materiaal nodig voor krachttraining.
Tenzij je specifieke oefeningen moet doen waar je bepaalde toestellen voor nodig hebt
Hij had het ook over dat isoleren door bepaalde toestellen, en waar ik dacht dat dat net goed zou zijn voor mij, zou hij dat eerder afraden. En dan het geld van het fitnessabo steken in een kine-bezoekje van tijd tot tijd. Dat laatste is uiteraard voor zijn winkel, maar toch, ik ben er wel in mee, denk ik.En dan het geld van het fitnessabo steken in een kine-bezoekje van tijd tot tijd. Dat laatste is uiteraard voor zijn winkel, maar toch, ik ben er wel in mee, denk ik.

Als ik korter bij die van mij zou wonen, zou ik dat zeker doen.Schrik ervan dat hij u niet heeft aangeraden om 2 sessies per week te blijven doen
Om eerlijk te zijn is naar de kine gaan die goed uitgerust is en waar je wat bijsturing krijgt beter dan de fitness.
Je hebt meer bij baat bij een op het eerste zicht simpele oefening echt goed en gericht uit te voeren dan wat met gewichten zwaaien en wat toestelletje trek te doen in de fitness.
).. Op zich niet erg bij warm weer, maar liever geen tweede keer.*mijn persoonlijk record op de halve marathon van Hamont-Achel is 1u32. Mijn persoonlijk record op de halve marathon zelf is 1u22. En in oktober wil ik naar 1u19m.Da's een ruime marge
Wat is uw recordtijd nu dan?
Nee, is in principe heel rap parkoers, biljartvlak, volledig geasfalteerd, een mooie grote ronde. Het nadeel is dat de westrijd altijd als startuur 16h00 heeft, het warmste uur van de dag en begin september is het vaak ook nog nazomer. Vorig jaar bijvoorbeeld 32 graden. Ik heb het nooit geweten onder 18 graden. Daarenboven op dit jaar na, deed ik nooit aan interval/tempotrainingen/hoog volume in de zomer.Aha ok! En is die van Hamont dan speciaal moeilijk (onverhard?) dat uw tijden zo van elkaar verschillen?
Aan die groene 10 mijl nog nooit meegedaan, maar vroeger had je in Bree ook een halve marathon, was ook altijd een leuke wedstrijd in feite de halve marathon Peer-Bree, elk jaar werd dan afwisselend gestart in de andere gemeente.Cool, in't achterhoofd houden voor volgend jaar dan. Beter dan die lousy Antwerp half marathon of Great Bruges Marathon.
Voor mensen die ook nog een leuke 10 miles zoeken: de Groene 10 Mijl in Bree. Altijd ergens eind september.