Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteindelijk terug energie gekregen door de vele wandelaars van de 100km (gestart op vrijdagavond) die ik begon op te pikken en dat voorbijsteken van mensen geeft toch telkens wel een prikkel om niet te stappen maar wel terug te lopen.
Lesson learned: Niet naar anderen kijken, naar uw eigen kijken en dan kom je wel op je plaats terechtUiteindelijk gefinisht na 13u22 op plaats 40 van de 97 deelnemers, ...er waren er dus duidelijk redelijk wat die wat overmoedig waren in het begin.

We lachen er allemaal wel mee maar je waart bijna juist.Ze noemen dat ook wel eens afkickverschijnselen![]()
(ik heb een uurtje gelopen). Swoit ik zal er wel aan gewoon worden maar dat lijkt de verklaring van mijn rotgevoel. Dat het lang op mijn maag blijft liggen en mijn lichaam dat niet gewoon is.Om 16u15 op BBC2 Diamond League meeting waar Ingebrigtsen misschien een gooi doet naar het WR/WL op de 3000m.

Elke dag zou ik zeker niet doen als je niet die ervaring van belastbaarheid hebt. Proberen die workout zo ver als mogelijk van je loopjes te plaatsen. Als je echt niet anders kan zou ik het lopen prioriteit geven gezien dat ook je hoofddoel is?Doel gesteld via Garmin coach om eind oktober de halve marathon van Antwerpen te lopen aan een tempo net onder de 5min/km.
Bijhorende "benchmark run" deze morgen gelopen. Ik weet niet goed wat die "5min hardlopen" betekent en of je daar dus all out moet gaan of niet. In ieder geval, redelijk diep gegaan en die 5min aan 4m15/km gelopen. Was zowat ongeveer het max haalbare denk ik (max hartslag lag wel niet in de buurt van mijn werkelijke max hartslag, komt wsl doordat de opwarming wat kort was). Wel nog eens wat bloed in de keel geproefd!
1 km gewandeld om daarna nog een 6tal km af te werken tegen 6min/km.
Iemand trouwens tips om hardlopen te combineren met beenoefeningen in de gym? Doen jullie dat op dezelfde dag (eeste lopen, daarna gym)? Probleem is dat zo'n gym oefeningen mijn benen echt kapot maken. Vraag me af of het kwaad kan om elke dag mijn benen te stressen.

vertelit onder ogen gezien
In AS Adventure ook een mega deal op een horloge gedaan. Wel compleet overkill maar als gadget man
Ik heb rond 7u havermoutpap gegeten en ik heb zonet rond 16u30 een deel daarvan *surprise surprise* overgegeven.
Het ging qua gevoel al wel beter dan gisteren maar na de loop was ik ineens misselijk en ...
Ik wist wel dat havermout niet snel verteerd wordt maar dit was dus 8,5 uur(ik heb een uurtje gelopen). Swoit ik zal er wel aan gewoon worden maar dat lijkt de verklaring van mijn rotgevoel. Dat het lang op mijn maag blijft liggen en mijn lichaam dat niet gewoon is.
Ook een mooie aankoop.Epix Pro gen 2 51mm voor een aardige prijsje
Zelfde dag als mijn intervallen/tempotrainingen ja. Lopen als eerste omdat lopen de prioriteit is. Dan heb je je zware trainingen op dezelfde dag waardoor je rust/recovery dagen effectief rust/recovery zijn.Doel gesteld via Garmin coach om eind oktober de halve marathon van Antwerpen te lopen aan een tempo net onder de 5min/km.
Bijhorende "benchmark run" deze morgen gelopen. Ik weet niet goed wat die "5min hardlopen" betekent en of je daar dus all out moet gaan of niet. In ieder geval, redelijk diep gegaan en die 5min aan 4m15/km gelopen. Was zowat ongeveer het max haalbare denk ik (max hartslag lag wel niet in de buurt van mijn werkelijke max hartslag, komt wsl doordat de opwarming wat kort was). Wel nog eens wat bloed in de keel geproefd!
1 km gewandeld om daarna nog een 6tal km af te werken tegen 6min/km.
Iemand trouwens tips om hardlopen te combineren met beenoefeningen in de gym? Doen jullie dat op dezelfde dag (eeste lopen, daarna gym)? Probleem is dat zo'n gym oefeningen mijn benen echt kapot maken. Vraag me af of het kwaad kan om elke dag mijn benen te stressen.
Bekijk anders tactical barbell eens.Iemand trouwens tips om hardlopen te combineren met beenoefeningen in de gym? Doen jullie dat op dezelfde dag (eeste lopen, daarna gym)? Probleem is dat zo'n gym oefeningen mijn benen echt kapot maken. Vraag me af of het kwaad kan om elke dag mijn benen te stressen.
Ligt eraan hoe snel je loopt uiteraard.Nu zie ik dat er enkel op de bevoorrading van 15km bananen beschikbaar zijn, en dat lijkt me wat laat? Is het niet beter om iets vroeger te eten om de koolhydraten aan te vullen? Of heb je voldoende met die AA Drink Iso die je al eerder kan krijgen? Ik heb 0 ervaring met energy gels of repen e.d., kan dit nuttig zijn om mee te nemen? Alle tips welkom!