Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze heb ik toevallig gisteren bekeken, ook het kijken waard.Voor de lovers, haters en alles daartussen:

Goed slapen en dan komt dit wel in orde. Veel succes!meh, laatste loopje voor Brugge morgen was niet top.
Hartslag lag 15-20 slagen hoger als ik normaal heb![]()
Die censuur is sterk op beyondgaming.. of Loser is het alter ego van Karel Sabbe.@Zubrowka er moeten toch nog zekerheden zijn en al zeker nu Makila ons niet kon voorzien van updates wegens een rustweek.
Ik moet de video zelf nog bekijken maar zag hem op YouTube staan.
Edit: de reactie is precies weg.

Jawel hoor. Ik ben terug aan het lopen sinds vrijdag he. Het ging vandaag vlotjes, ik moest er niks moeite voor doen. Zo'n 5 dagen rust doet wel eens deugd.zeker nu Makila ons niet kon voorzien van updates wegens een rustweek.
Runanalyze: VO2 = 65,4, voorspelde tijd: 1:12:31
Garmin: VO2 = 65, voorspelde tijd: 1:18:33
Trenara: 1:15:34
Goed slapen en dan komt dit wel in orde. Veel succes!

Ik heb de laatste loopjes continue 53 op Polar. Maar eergisteren dan één recupke gedaan tegen 6min/km. Dan staat daar dat mijn VO2 max ineens maar 43 is voor die recuploop en mijn gemiddelde VO2 max gezakt is naar 50.Polar klopt langs geen kanten. Ik heb zogezegd 64 volgens m'n horloge, maar via de lactaat en VO2max test kwam ik aan 52.
Serieuze korrel zout dus bij Polar.
Runalyze daarentegen zit wel redelijk dicht bij de waarheid.

uw Running Index is niet gelijk aan Vo2max he. Dat is hun eigen berekening van uw conditie die ge dan kunt vergelijken doorheen uw trainingsschema. En op basis daarvan berekenen ze dan uw racetijden.Ik heb de laatste loopjes continue 53 op Polar. Maar eergisteren dan één recupke gedaan tegen 6min/km. Dan staat daar dat mijn VO2 max ineens maar 43 is voor die recuploop en mijn gemiddelde VO2 max gezakt is naar 50.
Het lijkt wel alsof Polar gewoon zegt: Hoe snel kan je lopen en wat is je HR? Amai je loopt vandaag plots maar erg traag. Ja dan is uw VO2 max niet goed meer he!
Misschien toch gewoon beter nog eens zo'n lactaat test doen.
Iemand die een goeie locatie daarvoor weet in de buurt van Heist Op Den Berg?
Ik heb alles nu geupload naar Runalyze. Mijn geschatte VO2 max is daar momenteel 47,64uw Running Index is niet gelijk aan Vo2max he. Dat is hun eigen berekening van uw conditie die ge dan kunt vergelijken doorheen uw trainingsschema. En op basis daarvan berekenen ze dan uw racetijden.
PR van 5 minuten op de marathon in Brugge. 2u54'01"
Stevig windje en de kasseien in Damme waren niet zo aangenaam maar al bij al OK omstandigheden. Zeker ivm een week geleden.
Het marathon gebeuren nu eventjes in de kast steken en meer focus op een andere uitdaging en liefde: ultra trail!
Volgens mij hangt het af van je Vo2-max.Iemand een idee waarom de race prediction van Garmin zich naar aanpast nadat je effectief sneller loopt over een bepaalde afstand?
Garmin gaf voor halve een tijd van 1:18. Ik loop uiteindelijk 1:15, maar na de wedstrijd is het niet dat die zich aanpast ofzo.
Eigenlijk zou je daarop moeten kunnen kalibreren ofzo.
Hier ook uitgelopen, mijn eerste, ook wel een veel mindere tijd dan die van jou uiteraard. Paar fouten gemaakt waar ik uit leer, en die pak ik mee naar de volgende.
Dik respect voor organisatie en niet in het minst de pacers - heel blij dat ik mijn karretje daar heb kunnen aanhangen op 't einde en dat die mij figuurlijk de laatste 3 kilometer verder getrokken hebben.
@eniac vermeldde het hier een tijd geleden trouwens ook al: confronterend om de mensen van de 1/2e marathon af te zien slaan en te beseffen dat je pas halfweg bent en er nog 21km alleen voor staat. Tot dat punt hing er echt een aangenaam sfeertje en liep je in kolonne, vanaf dat punt was het plots... solo stratenloop. Mijn avg. pace is vanaf dat punt ook met 35"/km gezakt. Pijnlijk.

CongratzProficiat!
Hier ook uitgelopen, mijn eerste, ook wel een veel mindere tijd dan die van jou uiteraard. Paar fouten gemaakt waar ik uit leer, en die pak ik mee naar de volgende.
Dik respect voor organisatie en niet in het minst de pacers - heel blij dat ik mijn karretje daar heb kunnen aanhangen op 't einde en dat die mij figuurlijk de laatste 3 kilometer verder getrokken hebben.
@eniac vermeldde het hier een tijd geleden trouwens ook al: confronterend om de mensen van de 1/2e marathon af te zien slaan en te beseffen dat je pas halfweg bent en er nog 21km alleen voor staat. Tot dat punt hing er echt een aangenaam sfeertje en liep je in kolonne, vanaf dat punt was het plots... solo stratenloop. Mijn avg. pace is vanaf dat punt ook met 35"/km gezakt. Pijnlijk.
Bij Garmin dacht ik 4 weken eer alles een beetje op punt staat.Ik vermoed dat zoiets dus veel tijd nodig heeft.