Thx! Vond het op zich nog wel een goed parcours om vlot te lopen, buiten de kasseien op een aantal plaatsen.Heel mooie tijd, proficiat. Zeker op een niet supersnel parcours in Brugge.
Kan je wat meer info geven over je trainingen, sportgeschiedenis etc.?
Ik doe triatlon sinds een jaar of 6. Daarvoor reed ik al veel met koersfiets (maar nooit competitief, vooral tourtochten etc.) en lopen was maar bijkomstig op dat moment. Zo sporadisch eens een loopwedstrijd meegedaan.
Heb wel ontdekt tijdens triatlon dat lopen blijkbaar mijn beste onderdeel is als ik naar de uitslagen kijk.
Voor triatlon gebruik ik de schema's van TrainerRoad.
Eerste keer nu dat ik volledig schema van Trenara gevolgd heb. Zo een schema is niet echt combineerbaar normaal met triatlon (te intensief in combinatie met fietsen en zwemmen). Maar nu nog eens toegelegd op het lopen.
Was 4x / week lopen met volume tussen 50-60km. (met daarbij in mindere mate nog wat fietsen en zwemmen).
Mijn PR uit 2019 met 4min verbeterd

Heb één marathon gedaan met een sub 3u schema van energylab (toen gefnished in 3:00:30), in Gent (geen ideaal parcours, was het jaar dat we eerst een uur in de kou hebben staan wachten eer het parcours vrijgegeven werd).
Heb ook één Ironman gedaan met een marathontijd van 3:04.
Volgend jaar heb ik marathon van Parijs op de planning. Nog eens nadenken over welke tijd ik wil nasterven, maar volgens bepaalde calculaties zou 2u40 moeten lukken. Zal ook zien wat Trenara voorspeld

, klopt ook wel waarschijnlijk.

Succes aan degene die nog aan het lopen zijn.