Ik koop mijn loopschoenen meestal online via keller-sports. Vorige week "Asics Gel Nimbus" met korting --> 96€
Ik heb zeer zware platvoeten dus 95%+ van de schoenen op de markt zijn voor mij een no-go. Ondertussen heb ik wel al een degelijk arsenaal aan schoenen waarvan ik weet dat ze goed zitten en kan ik ze idd perfect online beginnen kopen. Maar voor de Brooks Glycerin gts 20 heb ik dus 180 euro opgehoest. Wat mij betreft wel de eenmalige meerprijs (nuja, is gewoon MSRP) waard om blessures te voorkomen en gezond te trainen.



